pijn in onderbuik..?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kitag1rl

pijn in onderbuik..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 16:46

Vind het bietje moeilijk en genant Bloos om hier neer te zetten, misschien heeft iemand een idee?

Gister avond heb ik seks gehad met mijn vriend. Niet anders dan normaal. Met naar binnen komen deed het al een beetje pijn, vreemd gevoel, tijdens de seks zelf ook.

Na de seks kwam ik erachter dat ik een beetje bloed verloor, maar ben niet ongesteld. Nu blijf ik een beetje pijn houden onder in mijn buik aan de linker kant, beetje ongesteldheidspijn. Maar hoef niet ongesteld te worden.. Het is een beetje een zeurderig gevoel.. Kan niks met soa's te maken hebben..

Het was dus al een raar gevoel toen hij bij mij naar binnen kwam..

Enig idee iemand?

DvdKloof

Re: pijn in onderbuik..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 16:58

als je vriend een soa had, had je dat denk ik wel na de 1e paar keren doorgehad Lachen

hoelang hebben jullie al sex als ik vragen mag?
ik weet niet of jullie een nieuw standje oid hebben gedaan, maar daardoor kan het mischien ook een beetje geirriteerd zijn dan normaal.
of je baarmoederhalswand(ofzo) is misschien een beetje geirriteerd door het condoom(als jullie die gebruiken) of omdat je smiddags én savonds sex hebben gehad?
toen ik ontmaagd werd had ik de 1e x bloed, 2e x niet, 3e x niet, maar de 4e x oppeens weer wel.

ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor!

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 17:02

we vrijen al 2,5 jaar met elkaar.. en nee geen rare standjes, gewoon missionaris (of hoe je dat ook schrijft)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:03

miss blaasontsteking? kan na de seks komen.. ( al hoort daar geen bloed bij..)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:08

Misschien heb je onbewust je spieren wat aangespannen.Daardoor kan wat het wat 'strakker daar binnen' worden waardoor het vervelend of pijnlijk aan kan voelen tijdens penetratie.En dat kan weer voor irritatie zorgen en mogelijk een wondje.
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 15-05-08 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:25

ik denk dat de penis van je vriend gewoon erlangs heeft geschuurd en dat een geirriteerd wondje heeft veroorzaakt.
dat heb ik ook wel eens, maar dan zonder bloed. als het over een paar dagen nog niet weg is, even langs de HA?

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:45

Misschien was je nog niet genoeg opgewonden Bloos dan kan het namelijk zijn dat je baarmoedermond nog een beetje naar beneden is gekanteld.. Zodra je goed opgewonden bent gaat deze een beetje meer naar achteren liggen.. Het zou dus goed kunnen dat jou vriend de baarmoedermond heeft aangestoten met de penetratie en is daardoor een beetje geirriteerd geraakt.. Is meestal niets ernstigs.. Maar als je het vaker zou hebben is het denk ik beter er even mee naar de huisarts te gaan.. Ach gut

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 18:47

thnx iedereen Lachen
ik verlies geen bloed meer, was alleen gister avond..

wel steken links onder in me buik, vooral bij het opstaan..

xxmiszlizzxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:06

ik heb dat ook gehad. En ja hoor, ik had blaasontsteking.
Ik had dat mijn vriend, net iets te ver har doorgeduwd en daarna had ik ook daar links pijn..
Wat kan helpen, is voor de daad gaan plassen en ja meteen erna:P ik weet het, niet zo leuk als je net klaar ben om te gaan plassen, maar anders blijft het terug komen!

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 19:29

ja dat doe ik zo ie zo altijd al.. Bloos heb indd ooit gehoord dat dat goed is..