Meer controle freaks hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Meer controle freaks hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:30

Ik heb zelf heel graag controle en vind het ontzettend moeilijk om het los te laten. Alles moet op mijn manier en anders gewoon niet. Ik voel me echt gevangen in mezelf afentoe. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en hoe laten jullie los? Bij mij uit zich het zelfs lichamelijk in te gespannen spieren.

Rebel_Jits

Re: Meer controle freaks hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 21:08

Ik wil altijd graag precies weten wat er allemaal gebeurt, tot in de details. Het liefst regel ik dat allemaal zelf, zodat het goed gaat. Mocht er iets misgaan, dan moet het heel snel weer goed gedaan worden, door natuurlijk mijzelf. Bij onduidelijkheden word ik gek, dan raak ik bijna in paniek Bloos
Wat dat betreft ben ik wel een controle-freak. Het is niet zo erg als jij hebt (met spierspanningen en al), maar soms wel erg frustrerend voor anderen om mij heen Bloos

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 21:46

Hier nog een..

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:11

Ja hier nog eentje Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:12

Ik niet, mijn zus wel. En ik word er soms gek van, echt verschrikkelijk, sorry. Nagelbijten / Gniffelen

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:15

Ik meld me Haha!
Zijn jullie ook van die planners? Ik kan er echt niet tegen als ik niet weet waar ik aan toe ben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:16

Ik Bloos En dat kan soms heel irri zijn. Maar ik probeer er wel op te letten dat ik niet te vaak de leiding neem. Zo gaan mensen ook minder aan me hangen, mensen nemen ook maar automatisch aan dat ik het 'wel ff oplos'. Plannen is idd ook een sterk punt van mij, ik moet weten waar ik aan toe ben ja Vork