Last van de warmte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Last van de warmte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 21:26

Ik heb dus last van de warmte. Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een bloedneus gehad, heb ik normaal nooit last van. (Weet niet zeker of dit wel door de warmte komt maar er is wel een kans op natuurlijk)
Ook zit ik bijna elke dag aan de 'dunne', erg vervelend, 's ochtends heb ik er geen last van maar na het avondeten begint het..

Meer mensen die er last van hebben?
Iemand misschien tips kwa eten waardoor ik misschien niet zo snel meer aan de diarree raak? (Ik eet overigens 's morgens gewoon brood, 's middags wat fruit met een boterhammetje of een smoothie en 's avonds gewoon vlees, groente, aardappelen)

Als hier al een topic over is, graag een linkje. Lachen Heb hem zelf met de zoekfunctie niet kunnen vinden!

Klikoo

Re: Last van de warmte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:15

ik heb ook heel egr veel last van de warmte, heb vrij vaak een bloedneus, verder valt het wel mee dat ik er last van heb, maar het is heel erg vervelend. Ik drink gewoon heel veel water, maar ik volg dit even want ben wel benieuwd wat er gezegt wordt, zou het ook wel eens willen weten.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:16

Ik wordt ook helemaal gek van de warmte. Sinds vandaag pas. Eerder vond ik t alleen maar lekker. Maar ik heb t nu zo verschrikkelijk warm. Wordt er helemaal duizelig van.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:30

Ik heb het niet eens echt warm. Maar toch steeds gigantische hoofdpijn van de warmte.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:18

Ik heb juist zo goed als geen last van de warmte voor het eerst in jaren, terwijl ik vorig jaar een keer bijna flauwgevallen ben erdoor.