ik heb hele slappe nagels, ik wil ze altijd graag laten groeien maar dat is echt maar even en dan knappen ze weer, scheuren ze weer.. nail hardener helpt ook niet echt.. weten jullie nog iets wat ik kan proberen zodat ze steviger worden en/of dat ik ze dan langer kan alten groeien?
Bm, dan zou jij ook zeker eens dat supplement moeten gebruiken
Ik heb het ook een tijdje gebruikt, voornamelijk voor mijn haar, nagels kan ik toch niet hebben met mijn werk en de paarden . En vind lange nagels ook absoluut niet mooi, dus dat komt mooi uit.
Maar dit spul werkt echt voor nagels en haar. Nagels vrij snel, haar uiteraard wat langer.
Maar ik denk dat het bij jou door de medicatie komt van de epilepsie? Die medicijnen maken je nagels en haar broos, toch?
Nou, het was nooit erg veel, maar ik heb dus vorige week mijn lange haar afgeknipt omdat het gewoon uit begon te vallen, idd vanwege de medicijnen, heel naar, heb er ook om moeten huilen
Er is nu 25-30 cm van af en nu is het weer redelijk wat, want als ik onder de douche stond, dan voelde ik de plukken langs me heen glijden als het ware, heel erg...
Mijn nagels zijn net papier, die kan ik met mijn tanden "knippen" of zelfs gewoon afpulken met mijn andere nagels.. zo dun.
Ff van een stom forum , maar dit spul bedoel ik. Kruidvat heeft ook eigen merk hiervan
Barmat, baat het niet dan schaadt het niet, het is homeopatisch, dus onschadelijk. Wel even aan je apotheker navragen of het samen kan met jou medicijnen.
Soms kunnen medicijnen niet samen met homeopathie. Net zoals Antidepressiva niet samen gaat met valeriaan en st janskruid.