Wat ik mij afvraag is ofdat je het dubbelen zonder problemen kunt afvallen? BV. als je 140 kilo weegt tot 70 of 100 tot 50 of 120 tot 60 zonder problemen. Dus dat je huid verwijderd moet worden omdat het zoveel ribbelt en hangt dat je niet meer kunt lopen.Of hoe voorkomt je dat ? Mijn overbuurmeid die veel te zwaar en nu wil zij een maagband en het dubbelen afvallen. Maar mij is geleerd dat dat niet kan en niet lukt.
Dat afvallen zal best kunnen lukken, al zal het niet gemakkelijk zijn. Hoe het met de huid gaat, is een beetje afhankelijk van je leeftijd denk ik. Ik ben meer dan 30 kilo afgevallen toen ik 27 was (van 95 naar 61 kilo) en mijn huid heeft zich prima hersteld. Nergens geflubber.
Mijn moeder was ruim 150 kg, maar door medicatie, en is veranderd van medicatie, en loopt bij diettiste, is natuurlijk een ietsje ander verhaal, maar sinds 10 maanden is ze bijna 50 kg kwijt. Is nog niet de helft, maartoch!
Maar ze heeft wel last van los hangend vel, op haar armen, benen, buik, overal
Mijn moeder is ook heel erg veel afgevallen, niet het dubbele, maar wel erg veel. Ze heeft wel vel over, vooral op haar buik En ze heeft er ook erg veel last van in de zomer vooral, maar de verzekering wil het weghalen niet vergoeden Ik denk dat, net als eerder al aangegeven, het met heel erg veel verschillende dingen te maken heeft, o.i.d. leeftijd en mate van sporten e.d.
mijn zus is inmiddels in 2 jaar tijd 69 kg afgevallen tot een gewicht van 78 kg (en ze valt nog steeds af) middels GBP, een zg. maagverkleining met darmbypass (oftewel: Gastric Bypass). ze heeft inderdaad wel last van huidoverschot. het trekt wel al iets bij. maar goed zij had ook echt morbide obesitas. ze is van maat 58 naar maat 8/40 gegaan
Ik heb eens op tv gezien dat er een man was die eerst bijna 200kg woog. Op een dag was hij het zat en begon met een extreem zwaar dieet. Geen koekjes, cake, vette snacks of iets wat daar op lijkt. Zelfs het normale eten was nog vrij weinig. Die man woog daarna nog maar 60kg ofzo. En hij had echt veel vel over! Daar kon je zo nog een volwassen lijf mee bekleden, zegmaar. Hij had zelfs twee operatie's nodig om alles weer normaal te krijgen.
Ik denk dat, dat vel er toch wel blijft, zeker als je een hele tijd dik bent geweest. De huid kan rekken en krimpen, maar niet oneindig veel. En natuurlijk leeftijd, of je genoeg drinkt..
Ja als je 200kg weegt. Jeetje daar kun je een ander persoon mee aankleden..
volgens mij hangt het gewoon van een aantal dingen af, je leeftijd, conditie, hoe dik je was. e.d. Maar met een operatie kunnen ze dat vel wel aardig mooi maken
Mijn moeder heeft ook een maagband gehad en daarna gastric bypass omdat het niet goed zat. Die is toen ook 60 kilo afgevallen ofzo, maar die heeft wel een tummytuck moeten laten doen, want dan gaan de vellen wel aardig hangen. Ligt aan de leeftijd, aan hoe snel het gaat en of je er ook nog een beetje bij sport.