Die avond gewoon naar bed en ik voelde nog aan die beet, er kwam een soort plaatje achter (net zoals bij een horzelsteek). Toen ik de volgende ochtend niets vermoedend wakker werd, dacht ik eerst dat ik iets in mijn mond had, een stuk deken ofzo. Ik wilde het weghalen, maar kwam tot de ontdekking dat het mijn eigen lip was

Ik liep naar mijn spiegel en nou, wat schrok ik... Ik had een lip van hier tot de deur echt niet normaal. Het voelde heel raar, helemaal verdoofd en ik kon heel moeilijk praten, maar buiten dat zag het er natuurlijk gewoon harstikke stom uit. Ik liep naar beneden en mijn ouders hebben me heel hard uitgelachen en het ergste komt nog. Ik moest heel de dag lesgeven

Eerst gekoeld met een icepack en toen maar naar mijn werk gegaan om daar groepen mensen les te geven, haha. Gelukkig is de zwelling al afgenomen en sta ik niet meer voor lül, maar god wat hebben ze me uitgelachen gisteren.
Helaas voor jullie heb ik er geen foto's van gemaakt. Nog meer mensen met een ongelukkige beet van een insect? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het nu voor beest geweest is...