Anderhalf jaar geleden ben ik begonnen met de prikpil. Bijwerkingen hiervan zouden oa zijn: Verlaat of geen gevoel dat je vol zit, dus je hebt constant een hongergevoel. Verder nog wat dingen die er verder even niet toedoen.
Ik ben toen zo'n hongergevoel gaan krijgen dat ik binnen een paar maanden (voornamelijk de eerste vier/vijf) van 65 kilo naar de 73 kilo ben gegaan. Geen probleem zou je zeggen, ik ben niet vreselijk dik..maar echter is dit niet goed geweest. Ik heb overal striemen en deze zomer durf ik niet in een bikini te lopen.
Ik ben na een jaar gestopt met de prikpil en ben er nu bijna anderhalf jaar vanaf. Heb wat dagen gehad waarbij het hongergevoel wat minder was dan normaal, maar echter is het nu al een paar weken tot zeker twee maanden dat dit weet helemaal is terug gekomen. Ik heb honger, vreselijke honger. Geen trek in chocola maar wel in boterhammen met de gekste dingen (nee ik ben niet zwanger

Ik heb geprobeerd te lijnen maar elke keer heb ik wel weer een excuus om ermee te stoppen. Met een verjaardag mag ik een stuk taart, de dag erna ook wel want het is immers een verjaardag geweest. In het weekend is het ook niet erg want ja, het is immers weekend dus mag je wel snoepen. Maandag dan ook wel want dat is net na het weekend, en tja..maandag werk ik heel de dag dus dinsdag mag ik dan ook wel wat. Ik werk overigens zittend dus dit is niet slim wat ik doe.
Hoe kom ik nu van die vreetbuien af? Wie heeft er een methode waarbij ik heus wel wat mag eten e.d, maar waarbij ik geen honger meer krijg. Ik drink genoeg..twee liter water per dag en daarnaast melk en fruitdrankjes. Meer drinken kan ik niet want dan krijg ik een waterbuik..drink namelijk al erg veel, met uitzonderingen daar gelaten.
Goed, nogmaals wat kan ik hieraan doen? Ik wil mij het liefst niet mengen in een hk groep die met zijn allen aan het lijnen is. Het lijnen komt namelijk vanzelf wel, ik heb gewoon die vreselijke drang (verslaving?) om te eten. Wie o wie herkent het en/of weet er iets op?