Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ziva schreef:Dus, een jaar geleden nam ik een spiraaltje om van het gezeur van de pil af te zijn. Nooit meer aan dat rotding denken, want ik vergat hem zo ontzettend vaak.
Een paar maanden geleden heb ik de diagnose van een chronische ziekte gekregen. Ik moet om de 3 uur 3 pillen slikken de hele dag door, anders functioneer ik niet zoals het moet. Maar ik blijf ze vergeten! Op school gaat het goed, als ik met dingen bezig ben waarbij ik moet nadenken wel. Maar als ik vrij ben, lekker een dag op stal bezig ben of wat dan ook dan ben ik zo weer 5 uur verder en krijg ik weer last.
Hoe doen diegene die ook zoveel medicijnen moeten slikken dat? ?Ik zet nu de wekker van mijn telefoon, maar dat helpt niet echt.
Ziva schreef:Mobiel werkt dus niet. Die zet ik uit en ik denk"oh dat doe ik zo wel even"en toen waren we zo een uur verder
Kookwekkertje is wel een idee, kijken wat ze daarvan hebben. Mn vriend wil iig geen 100 euro uitgeven aan zon speciaal pilalarm. Wel erg jammer.
Apple schreef:Je kunt daarnaast ook nog zo'n pillendoosje aanschaffen met voor elk slikmoment een vakje. Dan zie je gelijk hoe ver je bent en of je wat vergeten bent.
Apple schreef:Je kunt daarnaast ook nog zo'n pillendoosje aanschaffen met voor elk slikmoment een vakje. Dan zie je gelijk hoe ver je bent en of je wat vergeten bent.