sávonds helemaal stijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal78

sávonds helemaal stijf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 18:51

hoi ik heb nu al een aantal dagen dat ik zo stijf ben overal terwijl ik niks anders dan anders heb gedaan.
ik kwakkel dus al een jaar dat ik bloedarmoede,ijzertekort heb dan krijg ik pilletjes ervoor en dan is het weer goed maar nu is het ijzer dus weer te laag dinsdag moet ik weer bloedprikken om ook me hb waarde te bepalen.maar nu ben ik dus ineens helemaal stijf en moe echt alles doet me zeer me vel me haar echt alles vanochtend was ik ook niet fit en s'middags knapte ik weer helemaal op en vanavond is het dus weer extreem.weten jullie wat het is? zou het door het ijzer tekort komen? ik heb dit namelijk nog nooit eerder gehad toen ik met me ijzer en hb zat.morgen bel ik de dokter weer maar was benieuwd of jullie hier iets over weten.
alvast bedankt

oja en ik heb dagen dag en nacht pijn in me hoofd

xannemijn

Re: sávonds helemaal stijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 20:14

ik zou niet weten wat er is, maar mij is altijd geleerd dat er in melk heel veel ijzers zit. Dus Misschien kan je kijken of dat helptt
en het kan ook zijn dat je Migraine heb

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 20:16

Ik heb ook weleens pijn in mijn huid. Dit is als ik een tijdje laat naar bed ben gegaan of tegen een griep aanzit. Maarja nu zit ik met Pfeiffer maar denk niet dat het daarvan komt..

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 20:18

Miriam91 schreef:
Ik heb ook weleens pijn in mijn huid. Dit is als ik een tijdje laat naar bed ben gegaan of tegen een griep aanzit. Maarja nu zit ik met Pfeiffer maar denk niet dat het daarvan komt..

ik heb ook pfijfer gehad!. ik had wel hoofdpijn maar niet stijf ofzo!

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 16:42

bedankt voor jullie antwoorden
ik heb dus de dokter maar weer gebeld en die zei dat er een aantal virussen in de loop zijn en dat ik er dus waarschijnlijk 1 van heb want ik heb nu ook allemaal vlekken over me lijf en dat in combinatie met me bloedarmoede maakt het dus dat ik vreselijk moe ben.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 16:43

Nor schreef:
ik heb dus de dokter maar weer gebeld en die zei dat er een aantal virussen in de loop zijn en dat ik er dus waarschijnlijk 1 van heb want ik heb nu ook allemaal vlekken over me lijf en dat in combinatie met me bloedarmoede maakt het dus dat ik vreselijk moe ben.

En kon de dokter die vlekken verklaren ?

En allergische reactie kan het niet zijn volgens mij, daar wordt je niet helemaal stijf en moe van

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 17:01

Miriam91 schreef:
Nor schreef:

En kon de dokter die vlekken verklaren ?

En allergische reactie kan het niet zijn volgens mij, daar wordt je niet helemaal stijf en moe van

die vlekken horen bij dat virus zeggen ze. de man van een collega heeft ze ook zei me collega en die is ook zo moe die kan ook wel de hele dag slapen

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:07

Van virussen wordt je inderdaad enorm slap omdat die veel van je lichaam vergen

Veel sterkte ermee Ach gut