PPFFFF het warme weer, het zweet weer. Het is zo vervelend, ik ga even naar buiten met men t-shirt en hop enorme okselvijvers . Als het thuis is kan ik een ander blousje aandoen, maar niet op school. Heeft iemand tips om minder te zweten. Alhoewel het onmogelijk klinkt.
er zijn inderdaad al meerdere topics over, gewoon even zoeken. Zal even een paar tips hieruit voor je geven: -antitranspiranten zoals deoleen, odorex extra dry en syneo5 werken goed - geen zwetende stofjes aantrekken of strak in de oksels - gewoon schoon shirtje mee naar school nemen (doe ik ook altijd) - inlegkruisjes o.i.d. onder je oksels in je shirt plakken
Zoals hierboven ook al staat; Odorex extra dry. Dit zit in een glazen flesje. Voordat je 's avonds naar bed gaat, even je oksels wassen, dan Odorex dry met een watje op je oksels deppen. 's Morgens je oksels weer afspoelen. Dit spul hielp bij mij erg goed en ik hield 4 dagen lang droge oksels.
Dat is zoo ongeveer te koop in iedere super markt geloof ik
Maar ik heb hier inderdaad ook erg last van, ik draag bijna nooit een gekleurd shirtje, want dan zie je het heel erg dus bij mij zijn het meestal zwarte shirtjes of shirtjes zonder mouwen En naar school heb ik dan inderdaad ook een ander shirtjee mee das wel handig
Ik gebruik anti-transpirant spray van Therme. Dit moet je voor je gaat slapen op je oksels sprayen, zodat het 's nachts kan intrekken en dan zweet je 5 dagen niet of iig veel minder. Echt ideaal! Edit; Je kan het kopen bij het Kruidvat.
Die anti-transpiranten klinken heel interessant ja maar vergeet niet dat ze heel slecht zijn voor de gezondheid! Je dept als het ware je zweetklieren dicht! Gebruik dan liever deo. Je zweet dan alsnog maar zo lang je geen hinderlijke geur ruikt, is het toch goed, niet?
ik wil graag mijn zweetklieren dicht op bepaalde plekken! Krijg binnenkort waarschijnlijk een botoxbehandeling voor mijn oksels. Nog zweetklieren in mijn lijf genoeg om de schadelijke stoffen toch kwijt te raken hoor. Als je altijd gigantische plekken (totaan je middel) in je shirt hebt (ook losse shirts) neem je geen genoegen met deo hoor! En ook geen enkele deo die genoeg tegen mijn geur werkt... Natuurlijk moet je wel bedenken dat (normaal) zweten een normale lichaamsfunctie is maar om te zeggen dat het "heel slecht voor de gezondheid" is vind ik wel wat kort door de bocht.
ik heb die inlegkruisjes zelf ook nooit geprobeerd hoor Maar heb het wel op fora voorbij zien komen, sommige mensen gebruiken het toch echt! Ook sponsjes e.d.! Er schijnen ook speciale pads voor te zijn.