Het valt me de laatste tijd steeds meer op dat als ik een avond uit ben, ik elke keer als ik wat gedronken heb naar de wc moet. Ik begin nu eigelijk een beetje te twijfelen of er misschien iets met mn blaas is? Het komt nu namelijk gewoon voor dat ik op 1 avond soms wel 8 tot 12 keer naar de wc ga. Nou drink ik op een doordeweekse dag niet zoveel dus ik heb ook geen idee of ik der dan ook last van heb dus ik weet ook niet of het aan het drinken ligt of aan iets anders.
Heeft iemand enig idee wat dit is? Of zelf zoiets mee gemaakt?
Ik drink altijd erg weinig, dus als ik eens per dag een liter thee wegdrink, zit ik ook elke 5 minuten op de wc Met uitgaan moet ik ook vaak de wc, komt door de alcohol. Dat drijft vocht af. Dat veroorzaakt ook je kater en een duizelig gevoel (heb ik toch altijd). Water drinken moet helpen!
Heb je het als je alcohol drinkt of ook bij gewone dranken? Ik drink namelijk met gemak 2/3 liter water per dag, maar zodra ik een glaasje alcohol drink, dan moet ik ook gelijk naar de wc. En ik ben daar niet de enige in, dus dat lijkt me vrij normaal.
nou,ik heb het ook.Maar niet alleen met alcohol maar ook voornamelijk met water. Bij mij is het zelfs zo irritant dat ik niet naar bed kan voordat ik 3 keer naar de wc ben geweest....dat zit dus onderhand gewoon tussen mijn oren haha. Ik moet na elk glas water of thee gewoon naar de wc,geen idee waardoor het precies komt maar irritant is het wel.
Ik heb dit ook, verder geen klachten dus ik denk niet dat het blaasontsteking o.i.d. is. Binnenkort toch maar een keertje naar de dokter, want lijkt me niet normaal. Oja en ik drink zelden alcohol, dus daar komt het niet door, heb het gewoon bij normaal drinken en water.
Trouwens, als ik BOB was, dan dronk ik de hele avond sinas oid. Frisdranken bij het stappen zijn aangemaakt , water , koolzuur en siroop. Als ik moest BOBben, moest ik idd nog wel vaker pissen, wss door de rommel uit de frisdranken? Vaak plassen zonder verder klachten als buikpijn, daar zou ik niet mee naar de dokter gaan.
en als je dan naar de wc moet, komt er dan ook echt wat? Want het kan ook een gewoonte of een onterecht gevoel geworden zijn. Dan moet je jezelf gaan trainen om minder te plassen. Als er wel echt serieus wat komt elke keer als je naar de wc moet, moet je eens goed kijken of dat alleen is als je alcohol hebt gedronken.