Een relatie .

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nightlover

Een relatie .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 14:23

Alweer een relatie vraag !
Ik zal mijn probleem erbuiten laten dus stel het als een open vraag .
Mijn probleem is wel op dit gericht Lachen

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die :

* Een langdurige relatie hebben gehad van minimaal 3 jaar en halsoverkop
in armen van een ander zijn gevlogen ?
En na enige tijd zijn gaan twijfelen aan hun keuze .

Ikzelf zit momenteel met zo'n probleem !
Heb ditzelf gedaan na 5 jaar een relatie te hebben gehad met mijn Soulmate ..
Deze jongen is eigenlijk helemaal verkeerd maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd .
Heb ik hem eindelijk uit mijn hoofd , kruipt hij er toch weer in .

Ook zit ik nu in een andere relatie waarin ik gewoon moeite heb met bepaalde dingen , die niet geaccepteerd worden door mijn huidige vriend !

Deze huidige vriend is trouwens al een ex van me die vorig jaar ineens een briefje naar me stuurde .
Uiteraard had ik toen bijna 5 jaar met die inmiddels ex maar door allerlei omstandigheden dacht ik toen niet echt logisch na ...

Ik zal graag meningen , tips ofzelfs gelijkwaardige verhalen willen horen ,
En hoe jullie er mee om zijn gegaan Lachen

whisperramse

Re: Een relatie .

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:29

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt.
Na haast twee jaar relatie ben ik ook in een ander zijn armen gevlogen (maar heb niet eer gedaan dan 1 keer gekust)
Ik had het héééééééél moeilijk met hem uit mijn hoofd te zetten want hij had wél de positieve kanten die mijn vriend niet heeft/had.

Nadat mijn vriend ervan op de hoogte was hebben we er nog vaak ruzie over gemaakt (nu af en toe ook nog)
Maar weet je; je kan de klok niet terug draaien. Als het iets is wat hij iedere keer opnieuw en opnieuw aanhaalt, zou ik zeggen; "doei!"
Wat ons vooral heeft geholpen was veel plezierige dingen doen samen die we anders niet deden vanwege tijdgebrek. Elkaar verrassen met kleine dingetjes waarvan je dan weet dat je relatie toch goed zit.

Ik heb het er nog lang lastig mee gehad.
Maar heb die jongen dan ook duidelijk gemaakt dat ik voor MIJN relatie kies, bij hem was dat iets van korte duur, met mijn vent weet ik dat ik goed zit, hij is super!
Na een paar maanden was hij dan ook volledig uit mijn hoofd en kon ik mij weer helemaal op mijn relatie concentreren zonder te dneken; "Wat als?"