Mijn persoonlijke afvalstrijd....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Mijn persoonlijke afvalstrijd....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 14:06

Ik wist al langer dat er elke keer stiekem een kilo'tje aankwam en elke keer dacht ik: 'ach, zo erg is het toch niet, dat komt over een tijdje wel...'..Ook geloofde niemand dat ik richting de 100kg ging, ze zeiden allemaal, 'Joh dat geloof ik niet, jij weegt geen 100kg! Dat kan gewoon niet!'

Uiteindelijk liep het echt uit de hand en woog ik 102,5kg Verdrietig ..Stomme ik dacht ik toen, was ik maar eerder begonnen met gezond eten..Ik voelde me echt een ontzettende loser, ik voelde me een teleurstelling, ik was toen ik mijn vriend leerde kennen een leuke, gezonde, sportieve meid die ongeveer 75kg woog..en nu zag hij me steeds maar aankomen en aankomen. Niet dat hij er ooit iets over zei, want hij vond me toch geweldig zoals ik was..Ik sporte ook bijna niet meer, vanwege mijn ernstige rugproblemen, waardoor paardrijden ook niet meer ging...

Een aantal weken geleden was ik het helemaal beu, door een financiele meevaller heb ik besloten me in te schrijven bij de sportschool..Me 2x per week tot het uiterste drijven, als ik me klote voelde, me daar lekker even afreageren ipv. de koelkast in te duiken en lekker vol te eten..Ook in plaats van zakken chips, lekker een appeltje, in plaats van de auto, de fiets pakken en lekker wandelen en gezond doen...

Inmiddels is het resultaat al een beetje zichtbaar! Ik ben de eerste 7kg kwijt en mijn vriend gaf me van de week zelfs een complimentje, dat ik er de laatste weken zo stralend en goed uitzie. En dat hij zo trots op me is, dat ik me er zo goed voor in zet om nog meer af te kunnen vallen Lachen

Ik weet dat ik er nog lang niet ben, maar het begin is er, en ik weet waarvoor ik het doe..Inmiddels is het zelfs frustrerend als ik niet kan gaan sporten (zoals nu, na een behandeling van de osteopaat!) Haha!..

Op 1 augustus ga ik een weekje op vakantie, en het streven is nu om op die vakantie, heerlijk te kunnen gaan zwemmen in bikini, zonder me te hoeven schamen Lachen...Ik weet dat ik er nog lang niet ben, ik moet nog minimaal 20kg afvallen voor ik op mijn goede gewicht zit..Maar ik weet zeker dat ik het ga halen!

Ik wil graag iedereen bedanken, en op de eerste plaats mijn vriend, die me, als ik het even moeilijk heb, me toch dat extra zetje in de rug zet, waardoor ik doorga! Lovers

deedee19

Re: Mijn persoonlijke afvalstrijd....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:29

Hartstikke goed. Ik ben momenteel ook bezig met afvallen. Moest er ook 20 kwijt waarvan nu nog 9,5. Doorzetten hoor je kunt het.

Linda_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:30

Heel veel succes ermee! Als ik je verhaal lees dan schaam ik me wel een beetje.....ik ben al een jaar bezig om 5 kilo af te vallen en dat lukt me niet eens Bloos

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:34

wauw, knap van je meid!

Ben zelf ook bezig met een eigen afvalrace, en ook tegen augustus Haha!

Heb mezelf verplicht tegen augustus 25 kilo af te zijn. De eerste vijf zijn er nu bijna af. Ik doe het wel zodat ik terug zonder schuldgevoel op m'n paard kan rijden. M'n vriend zegt ook wel dat hij me mooi vindt zoals ik ben maar toch...

Ik wens je alvast veel succes toe! Het is niet gemakkelijk, maar je voelt je zoveel beter nadien Ach gut Als je even een dipje hebt, pm me maar!

en euhm... Ik weeg wel wat meer dan jij, schaam schaam...
Laatst bijgewerkt door Mi_Amore op 08-05-08 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:34

wat goed van je dat je de strijd aangaat met het overtollige vet. ik ben zelf ook aan t afvallen en weet dus hoe ontzettend moeilijk het is. volhouxden hoor Ach gut

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:37

Oei jouw verhaal doet me best aan mezelf denken, ben sinds vorige zomer inmiddels
7 kilo aangekomen, ook steeds stiekem een kilootje erbij, maar ook bij mij zien mensen niet dat
ik aangekomen ben, maar het is toch echt zo, ik merk het aan mijn kleding en aan alles.
Ben nu ook op het punt dat ik me wil inschrijven voor een sportschool om minimaal 2 keer in
de week de gaan cardio-fitnessen, en nu ik jouw verhaal heb gelezen ga ik ook direct
de daad bij het woord voegen. Lachen

Ik vind het super dat je al 7 kilo kwijt bent, ga zo door dan komt het helemaal goed OK dan!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:40

Top van je zeg!

Ik moet zeggen dat ik vind dat ik ook wel iets kwijt mag, maar, mijn god, wat is het moeilijk om niet meer te snoepen. Nagelbijten / Gniffelen

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:41

Heel goed! Het is heel moeilijk om af te vallen, maar jij toont duidelijk doorzettingsvermogen! Je mag trots zijn op jezelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:43

heel erg veel succes.
je verhaal had zo van mij af kunnen komen.

maar ik ben gisteren pas begonnen met afvallen ik hoop dat ik het net zo goed doe als jou. Bloos
je mag echt trots op zelf zijn!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 14:48

Zullen we anders een gezellig Huiskamer topic maken? Dan kunnen we elkaar "helpen" en zorgen dat we allemaal doorzetten. Het voelt op dit moment ook echt frustrerend, het is lekker weer, je wil naar het strand, maar je durft niet..Hebben jullie ook straie, ik wel op mijn onderrug voornamelijk, doordat ik van die periodes had, waardoor ik elke keer gigantisch aankwam..Is trouwens heel fijn om al jullie reacties te lezen, voel me nu soms regelmatig eenzaam omdat ik vrijwel de enigste ben hier die zich bezig houd met afvallen.

@ Tellie, ik snoep ook nog wel een beetje hoor, je hoeft ook echt geen lekkere dingen te laten staan, als je er maar rekening mee houd. Dus als je 's avonds een verjaardag hebt gehad, de volgende dag dat lekkere koekje laten liggen, of als je je zelf echt kapot hebt gewerkt, toch gewoon een lekker ijsje pakken al je thuis komt, als beloning..Als het alleen maar konijnenvoer zou zijn, denk ik niet dat ik het vol zou kunnen houden. Maar op deze manier is het goed te doen!

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:51

Knap van je!
Ga zo door zou ik zeggen, lekker naar de sportschool en over een tijdje voel je jezelf zonder die extra kilo's vast super lekker. Knipoog
Succes!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:52

Dat is dus het probleem met mij, als ik snoep dan kan ik niet maar 1 koekje nemen. Dat is meteen het hele pak. Dus dan maar helemaal niet meer. Haha!

Maar dat jij het wel kan vind ik echt knap van je. Ja

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:53

Op dit moment zie je mij ook echt niet in bikini hoor Lachen
Ik wil niemand afschrikken dus nee even geen bikini voor mij Haha!
Elkaar steunen lijkt me super, in mijn omgeving zegt iedereen altijd maar
dat ik niet dik ben of dat het wel meevalt, maar dan hebben ze me nog
niet zonder kleding gezien hoor Nagelbijten / Gniffelen

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:57

goed zeg!! heel veel sterkte met de rest van de kilo's. ik moet zelf ook maar eens gezonder gaan eten en meer gaan sporten ook bij mij sluipen de kilo's eraan.

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:57

Ik wil weer terug naar dit..... Verdrietig
*klik*
http://members.lycos.nl/killingangelxx/ ... rt-wit.jpg

Dat is vorig jaar zomer, ik was daar rond de 55/58 kilo Haha!
Nu...rond de 70kilo Hamer

Heb het veel te ver laten komen...... ik was zoooo blij met mijn figuurtje Verdrietig
Schommel zoiezo al veel met mijn gewicht ivm met de ziekte van crohne ( cronische darmontsteking)
Op het moment gaat het goed met mijn klachten daardoor, en kan dus weer gewoon eten ipv dat ik overal last van krijg.
Enige probleem is dat ik teveel ben gaan eten Huilen
Ben eind vorig jaar gaan samenwonen en dus ergens anders gaan wonen... Heb hierdoor regelmatig een flinke dip ( lees jankbui/vreetbui)
omdat ik mijn vrienden/familie en vorige omgeving en alles mis

Bedankt voor het openen van dit topic TS Knipoog Geeft me toch weer een steuntje in de rug!!
Ga volgende week naar de sportschool en het snaaispul wat ik net in de winkel heb gehaald, blijft lekker in de kast Pling

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:59

ProudJustify schreef:

Ditzelfde heb ik dus ook.... iedereen zegt: ach zeur niet ik wou dat ik zo'n figuurtje had.
Dat zeggen de mensen die ik hier heb leren kennen mijn nieuwe omgeving..

Maar met koninginnendag was ik weer int noorden en daar dachten 2 personen dat ik zwanger was Ach gut
Grrrrrr Boos!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:01

Nou idd, en bij mij zijn het gewoon mensen die mij al lang kennen hoor.
Tja met de juiste kleding kun je aardig wat camouleren, maar dat wil echt
niet zeggen dat het er niet zit hoor Lachen

Ik ben in ieder geval nu zo ver dat ik naar de sportschool wil gaan en daar in ieder
geval 2 x per week wil gaan sporten, dit naast het paardrijden, zou toch moeten helpen en
natuurlijk geen snaaispul meer in huis halen Haha!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:04

Ik begin de laatste tijd echt te merken dat ik zelf begin te voelen dat ik te zwaar word. Heb dat nog nooit eerder gehad. Dus het word nu echt tijd dat die kilo's er maar eens vanaf gaan. Nagelbijten / Gniffelen

Sportschool gaat het helaas niet worden, want dat kan ik niet betalen. Scheve mond
Toch maar hopen op een paard zodat ik weer kan gaan fietsen. Nagelbijten / Gniffelen

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:05

ProudJustify schreef:

Ik vind het altijd heel irritant als mensen zeggen; ''joh je bent helemaal niet dik!'' Als ik mezelf in de spiegel kijk ben ik toch echt wel te dik en de weegschaal (waar ik niet op durf te staan Huilen van het lachen ) zegt geheid precies hetzelfde.
Ik roep al maanden dat ik op dieet ben maar dan komt iemand met iets lekker en dan is het ach vandaag maar een sas-dag Sigaar Vanaf nu gooi ik al het snoep in de prullenbak en ga aan het water, fruit en volkoren brood Vork

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:06

Goed van je! Ik vind 20 kilo voor augustus behoorlijk wat, maar je bent op de goede weg zo te horen.

Zelf ben ik ook weer bezig. Ben al 2 keer veel afgevallen, maar ik kan helaas maar moeilijk op gewicht blijven, al ben ik gelukkig altijd nog onder mijn begingewicht gebleven. Door jouw verhaal raak ik wel weer extra gemotiveerd.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:06

Miemserik schreef:
Ik vind het altijd heel irritant als mensen zeggen; ''joh je bent helemaal niet dik!'' Als ik mezelf in de spiegel kijk ben ik toch echt wel te dik en de weegschaal (waar ik niet op durf te staan Huilen van het lachen ) zegt geheid precies hetzelfde.
Ik roep al maanden dat ik op dieet ben maar dan komt iemand met iets lekker en dan is het ach vandaag maar een sas-dag Sigaar Vanaf nu gooi ik al het snoep in de prullenbak en ga aan het water, fruit en volkoren brood Vork

Daar heb ik dus ook al jaren last van. Clown

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:08

@Tellie: ik zie dat je in IJsselstein woont, ik weet niet hoe je met vervoer zit, maar in
Zeist zit een sportschool waar je voor 29,50 per maand onbeperkt kunt sporten dus dat
valt op zich nog wel mee (kan natuurlijk niet in jouw portemonnaie kijken he).

@Miemserik: idd, ze kunnen nog zo hard roepen dat het wel meevalt, maar ik zie het zelf wel, de
weegschaal zegt het ook en mijn kleding geeft het toch ook echt aan hoor Clown

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:10

Veel te ver weg, heb ik de tijd ook niet voor, helaas. Hier zit er eentje voor 33 per maan onbeperkt, maar dat is ook al te duur. Ik hou altijd een stukje maand over zegmaar. Nagelbijten / Gniffelen

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:11

Ah oké, nee dan wordt dat het idd niet in jouw geval Lachen
Tja dat van die maand over dat herken ik wel hoor Bloos

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:12

ProudJustify schreef:
@Miemserik: idd, ze kunnen nog zo hard roepen dat het wel meevalt, maar ik zie het zelf wel, de
weegschaal zegt het ook en mijn kleding geeft het toch ook echt aan hoor Clown

En dan heb ik nog allemaal van die magere vriendinnen ook. Ik hoef zelf niet echt mager te worden ofzo, dat hele dunne vind ik toch niet mooi maar mijn schurende benen ben ik meer dan zat Bloos