Uiteindelijk liep het echt uit de hand en woog ik 102,5kg

Een aantal weken geleden was ik het helemaal beu, door een financiele meevaller heb ik besloten me in te schrijven bij de sportschool..Me 2x per week tot het uiterste drijven, als ik me klote voelde, me daar lekker even afreageren ipv. de koelkast in te duiken en lekker vol te eten..Ook in plaats van zakken chips, lekker een appeltje, in plaats van de auto, de fiets pakken en lekker wandelen en gezond doen...
Inmiddels is het resultaat al een beetje zichtbaar! Ik ben de eerste 7kg kwijt en mijn vriend gaf me van de week zelfs een complimentje, dat ik er de laatste weken zo stralend en goed uitzie. En dat hij zo trots op me is, dat ik me er zo goed voor in zet om nog meer af te kunnen vallen

Ik weet dat ik er nog lang niet ben, maar het begin is er, en ik weet waarvoor ik het doe..Inmiddels is het zelfs frustrerend als ik niet kan gaan sporten (zoals nu, na een behandeling van de osteopaat!)

Op 1 augustus ga ik een weekje op vakantie, en het streven is nu om op die vakantie, heerlijk te kunnen gaan zwemmen in bikini, zonder me te hoeven schamen

Ik wil graag iedereen bedanken, en op de eerste plaats mijn vriend, die me, als ik het even moeilijk heb, me toch dat extra zetje in de rug zet, waardoor ik doorga!