Mylene producten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Mylene producten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 10:49

Wie kent deze en gebruikt ze ook? Ik vind het meeste echt heerlijk spul, in verhouding met kwaliteit is het volgens mij wel goedkoop, maar vind het persoonlijk toch best duur.

xannemijn

Re: Mylene producten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:32

ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk Bloos

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 12:34

Dat zou goed kunnen, het zijn belgische producten die ze vergelijken met van die dure merken hier, maar ze zijn goedkoper omdat ze via thuisparty's verkocht worden.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 23:35

Jee, hier gaat ook wel een belletje rinkelen!
Ik heb hier de nertsolie staan, en die gebruik ik niet zo vaak, maar wel als ik blaren in mijn mond heb Knipoog
Ook heerlijk zacht voor je handen, in combinatie met... suiker!! hahaha

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 23:39

Voor blaren in je mond? Dat heb ik echt nog nooit gehoord en het is idd zacht voor je handen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 00:18

Ja Als ik een blaar voel aankomen, paar keer per dag nertsolie erop, en dan is ie de volgende dag weg Lachen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 08:44

Okee, dat is handig om te weten, heb er nml nu ook een zitten Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 08:45

Ik vind het duur spul en de kwaliteit is Hema-kwaliteit en die is stukken goedkoper. De make-up is wel oke, maar veels te duur.

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 08:46

haha ik ken t wel, t is idd erg duur spul als je kijkt naar prijs/kwaliteits verhouding..
die mensen banketstaaf echt uit hun nek, hoe goed dat spul wel niet is maar goed onderbouwen kunnen ze het niet ROFL
dan komen ze bij je aan huis en dan vragen ze ook nog of jij niet tovallig gastvrouw van mylene wil worden Clown

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 08:48

Dat wist ik niet, ik moet zeggen dat ik ook niet alle producten goed vind, maar heb een paar dingen die ik echt super handig vind. Wat vinden jullie trouwens beter? Jafra of Mylene voor diegene die het kennen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 08:51

Ja, precies, ik ben blij dat ik niet meer elke 3 maanden hoef te komen. Ik vertelde haar dat ik Clinic gebruik en dat Mylene niet bij mijn huid past. Nu verteld ze steeds op de party's dat Mylene net zo goed is als Clinic maar goedkoper, eigenlijk een A merk is maar zo goedkoop omdat het thuis wordt verkocht. Ondertussen moet je wel elke keer weer wat bestellen want je voelt je gewoon verplicht, en dan ben je toch weer veel te veel geld kwijt. Ik bestelde alleen make-up want de cremes daar had ik niets aan, smeerde ik op mijn handen..ook alles zo vet..

Dat verhaal is echt top en maar leuren voor een huisparty. Dat clubje waar ik niet meer wordt gevraagd omdat ik geen huisparty wilde geven, tja 6 weken daarna weer hetzelfde clubje??? Ben er gelukkig van af...Nu zit ik nog met een paar dure potten die ik niet gebruik Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 08:53

Njen schreef:
Dat wist ik niet, ik moet zeggen dat ik ook niet alle producten goed vind, maar heb een paar dingen die ik echt super handig vind. Wat vinden jullie trouwens beter? Jafra of Mylene voor diegene die het kennen?

Ik ken ze allebij, alle twee niks. Vroeger had je ook Avon, ook zo een nivea-achtige spullen...

Moet je eens van Mylene shampoo bestellen, goud is het zoveel kost het en het is gewoon shampoo

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 08:56

Ja, weet ik. Dat vind ik dus ook echt niks. Zelf gebruik ik meestal alleen make up en make up remover en ik heb af en toe dagcreme ervan, maar dat gebruik ik zoiezo bijna nooit, meestal alleen in de winter of soms in de zomer, omdat er van dat spul inzit tegen zonnestraling. Mijn ma die gelooft echt al die verhaaltjes en is tegenwoordig ook demonstratrice, en tegenwoordig moet alles wat ze gebruikt van mylene zijn Rolleyes

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 08:59

Ik gebruik de SOS-lijn van Mylene en ik heb er wel veel baat bij Ja
Ook de wash&scrub en de handcreme vind ik fijn spul Lachen
Van het weekend de sportcreme geprobeerd en dat bevalt ook prima.
Ik denk dat het heel erg persoonlijk is, wat voor een producten iemand fijn vind Lachen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 09:02

Die wash en scrub is idd ook heerlijk Haha! En dat is idd persoonlijk. De handcreme, shampoo en zeep enz vind ik echt 3x niks.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 09:02

Ik heb een hairconditioner van Mylene en die is echt super fijn! Rest van de producten heb ik geen ervaring mee maar dat is de enige conditioner die mijn haar echt zacht maakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 09:02

Ze zijn niet beter dan bv de Hema produkten, maar ze worden wel alszodanig verkocht, je betaald er dus in verhouding veel te veel voor. Dat jij ze prettig vind, is natuurlijk persoonlijk, ik raad ze ook niet af, maar je zou goedkoper uit kunnen zijn.

Dan zijn creme's voor jonge meiden sowieso overbodig, een jonge huid heeft dat niet nodig. Dan kan je met een goedkoop cremetje als je een schrale huid hebt opgelopen met bepaalde weersomstandigheden ook kunnen volstaan. Maar dagelijkse gezichtsverzorging zoals ze worden aangeprezen is overbodig en zonde van je centen. Een jonge huid regelt dat zelf, genoeg vocht en gezonde voeding is de beste remedie, het komt allemaal van binnen uit. Als je de 40 bent gepasseerd heeft je huid pas baat bij verzorging via de huid, maar dan heb je niets aan Mylene....

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 09:04

Hema conditioner is bij mij 10x niks, als ik ergens anders deze conditioner goedkoper zou kunnen krijgen zou dat natuurlijk mooi zijn, maar waar moet je zoeken?

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 09:08

De shampoo ken ik niet, want die vind ik veeeeeeel te duur Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 09:10

Charaz drogist (DA, kruidvat) heeft een overvloed aan keus.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 09:56

Houden ze nog steeds dat praatje over dat 'andere' zonneproducten maar 1 jaar houdbaar zijn omdat ze in plastic zitten?
Ik zat járen geleden ook in zo'n clubje, van mylene party's. Op een gegeven moment had ik het echt wel gehad. Nou voelde ik me echt niet verplicht als ik niks nodig heb, maar heb ondanks dat wel (te) veel gekocht. Het enige wat ik daar nu nog van over heb is die nertsolie dus.
Dat is dan ook het enige wat ik er nog van gebruik, en dat is al járen oud dus.
De zonneproducten vond ik toen wel erg goed! (zaten in tubes)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 09:56

russel schreef:
Charaz drogist (DA, kruidvat) heeft een overvloed aan keus.

Dat weet ik en de meeste daarvan heb ik ook al uitgeprobeerd.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 09:57

Ik weet niet of ze dat nog steeds doen, zal het eens vragen aan mijn ma. Zonneproducten vind ik idd ook erg goed, vooral de after sun vind ik fijn.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 12:18

Ik gebruik het ook, geweldig spul! Lovers
De prijs valt ook wel mee..