Van het weekend flink beroerd geweest, overgeven, diarree, niks kunnen eten sinds donderdag, slap en moe. Dus heb me zondag ziek gemeld voor vandaag.
Nu voel ik me redelijk, nog wel moe en slapjes, maar ben ook ruim 1,5 kg afgevallen en heb sinds donderdag nog maar 2 maaltijden op.
Omdat ik net nog niet was gebeld door m'n werk zelf maar gebeld, wederom geen hoofden in huis, dit keer wel de verpleegkundige, uitgelegd hoe het er mee staat, dat ik op zich van de week wel wil proberen te komen werken, dat ik me nog moe en slap voel, belde ook op na m'n middagdutje, trek een hele dag niks doen nog niet eens

Maar het punt is dat ik dus op sta voor woensdag en en donderdag nachtdienst, dus ik zeg dat ik dat dus niet zie zitten ivm bovengenoemde dingen, krijg ik min of meer te horen dat ik pech heb, want het is vakantie periode, ze krijgen geen diensten opgelost, ik sta die 2 nachten toch met z'n 3en (1 leerling en 1 stagiair) dus hoef dan minder hard te lopen, dus dat kan ik dan wel gewoon doen.
Nu is het zo dat wanneer ik me wel gewoon goed voel al heel veel moeite heb met de nacht, ik kan gewoon heel slecht m'n ritme omdraaien, heb dan vaak last van buikpijn (nee dat heb ik nog niet genoeg gehad van de week...) ben dan erg moe en vaak last van duizelingen, dus laatstaan wanneer ik ze nu ga draaien.
Ben ook best uit m'n slof geschoten, over het feit dat ik me niet zo maar en bijna nooit ziek meld, dat ik vaak genoeg voor m'n werk klaar sta als ze omhoog zitten, dat ik vaak gewoon door blijf werken als ik me niet goed voel en dat ik nu voor me zelf kies.
Nou ja, dat moest ik morgen maar met m'n waarnemendhoofd uit gaan zoeken..
Ik baal hier dus van als een stekker, wilde met de ARBO bellen, maar krijg via hun site meer het idee dat ze voor de werkgever zijn dan voor de werknemer.
Het zit er dus dik in dat ik woensdag gewoon die nachtdienst sta te doen, ik zie er nu al als een berg tegen op

Maar goed, is er nog iets wat ik kan doen?