Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De reden hiervan is dat er hier niet altijd wat lekkers thuis te vinden is. Maar wel crackers. Opzich nog redelijk gezond en je komt er ook niet vanaan. En als je een vreetkick krijgt kun je je beter op iets anders concentreren door dingen te gaan doen. Pak een boek, ga naar buiten wat dan ook. 
llittlellady schreef:Ik denk dat sonja in jou geval niet zo veel zin heeft aangezien vreetbuien toch iets psychisch is.
Zoizo is Sonja Bakker NIET verantwoord afvallen. Je zal er wel mee afvallen maar zeker wanneer je last van vreetbuien hebt wil ik het je echt afraden.
Als er iemand last van vreetbuien had was ik het wel...Ik werd helemaal niet lekker als ik niet kon snoepen en snaaien, na het eten, van smorgens vroeg tot diep in de nacht, het werd steeds erger.
Kan je ontzettend veel van leren en het later meenemen en tijdens het dieet eet je ook koek, chips en pizza, dus is het wel degelijk vol te houden.

Chiqa schreef:llittlellady schreef:Ik denk dat sonja in jou geval niet zo veel zin heeft aangezien vreetbuien toch iets psychisch is.
Zoizo is Sonja Bakker NIET verantwoord afvallen. Je zal er wel mee afvallen maar zeker wanneer je last van vreetbuien hebt wil ik het je echt afraden.
Nou ben het NIET met je eensAls er iemand last van vreetbuien had was ik het wel...Ik werd helemaal niet lekker als ik niet kon snoepen en snaaien, na het eten, van smorgens vroeg tot diep in de nacht, het werd steeds erger.
Sonja is een leefstijl heKan je ontzettend veel van leren en het later meenemen en tijdens het dieet eet je ook koek, chips en pizza, dus is het wel degelijk vol te houden.
Zie het meer om een excuus om het dieet niet aan te durven
.. want dat is het belangrijkste. Als je iets hebt, al is het dan sonja bakker, waar je in gelooft, aanvast kan houden en wat je 'steun' geeft dan kan je dat je er wel doorheen slepen.
.
) dus eet ook miinder snachts.
Ik slikte wel eens van die Dr kneipp pillen oid, die gaven je een vol gevoel. Werkte na een tijdje alleen niet meer.

Chiqa schreef:Nou ben het NIET met je eensAls er iemand last van vreetbuien had was ik het wel...Ik werd helemaal niet lekker als ik niet kon snoepen en snaaien, na het eten, van smorgens vroeg tot diep in de nacht, het werd steeds erger.
Sonja is een leefstijl heKan je ontzettend veel van leren en het later meenemen en tijdens het dieet eet je ook koek, chips en pizza, dus is het wel degelijk vol te houden.
Zie het meer om een excuus om het dieet niet aan te durven
Gezondheid gaat wat verder dan je gewicht alleen.
.
en voel me er steeds rotter door >> en dan ga ik weer eten, en zo is het kringetje weer rond
.
Dat is toch iets waarbij ze je echt goed begeleiden etc. en dat topic Start to run lijkt me ook wel goed. Maatje zoeken waarmee je kan gaan sporten..Ga met je paard eens er naast lopen/rennen ipv erop.