Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
llittlellady schreef:Ik denk dat sonja in jou geval niet zo veel zin heeft aangezien vreetbuien toch iets psychisch is.
Zoizo is Sonja Bakker NIET verantwoord afvallen. Je zal er wel mee afvallen maar zeker wanneer je last van vreetbuien hebt wil ik het je echt afraden.
Chiqa schreef:llittlellady schreef:Ik denk dat sonja in jou geval niet zo veel zin heeft aangezien vreetbuien toch iets psychisch is.
Zoizo is Sonja Bakker NIET verantwoord afvallen. Je zal er wel mee afvallen maar zeker wanneer je last van vreetbuien hebt wil ik het je echt afraden.
Nou ben het NIET met je eensAls er iemand last van vreetbuien had was ik het wel...Ik werd helemaal niet lekker als ik niet kon snoepen en snaaien, na het eten, van smorgens vroeg tot diep in de nacht, het werd steeds erger.
Sonja is een leefstijl heKan je ontzettend veel van leren en het later meenemen en tijdens het dieet eet je ook koek, chips en pizza, dus is het wel degelijk vol te houden.
Zie het meer om een excuus om het dieet niet aan te durven
Chiqa schreef:Nou ben het NIET met je eensAls er iemand last van vreetbuien had was ik het wel...Ik werd helemaal niet lekker als ik niet kon snoepen en snaaien, na het eten, van smorgens vroeg tot diep in de nacht, het werd steeds erger.
Sonja is een leefstijl heKan je ontzettend veel van leren en het later meenemen en tijdens het dieet eet je ook koek, chips en pizza, dus is het wel degelijk vol te houden.
Zie het meer om een excuus om het dieet niet aan te durven