Melkfles eigenaren; summer ain't cool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Melkfles eigenaren; summer ain't cool!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 22:35

Mijn benen worden dus gewoon echt níet wit. Koe
Mijn armen zijn poepbruin (ok, gewoon redelijk goed getint dan). Maar hoe vaak mijn benen ook in de zon zitten 's zomers, het werkt niet.
Zit er eindelijk een tintje op, is de zomer voorbij en komen de jeans weer tevoorschijn. Blond

Die zelfbruiner goedjes werken bij mij nooit zo goed (ik lijk er wel een wortel door Clown ).

Sonja_vR

Re: Melkfles eigenaren; summer ain't cool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 00:14

lol, ik draag de hele zomer lange broeken, of rokken
ik word anders toch alleen maar rood om daarna weer wit te worden , dus lama (bb)
ander tergkerend probleem , mijn armen reageren overgevoelig op de zon dit jaar
alle drie de keren dat ik met blote onderarmen of gehele armen de zon in ben gegaan , onder de uitslag
en mijn armen waren niet eens zo melkfles wit als mijn benen
dus die gok ga ik niet eens nemen dit jaar

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 00:17

Myra schreef:
Mijn benen worden dus gewoon echt níet wit. Koe
Mijn armen zijn poepbruin (ok, gewoon redelijk goed getint dan). Maar hoe vaak mijn benen ook in de zon zitten 's zomers, het werkt niet.
Zit er eindelijk een tintje op, is de zomer voorbij en komen de jeans weer tevoorschijn. Blond

Die zelfbruiner goedjes werken bij mij nooit zo goed (ik lijk er wel een wortel door Clown ).

bedoel je niet, niet bruin?
Zelfbruiners: idd niet aan beginnen, is ongelofelijke troep!

Zo vroeg mogelijk beginnen met zonnen, meer kun je er niet aan doen..

Zelf heb ik alleen last van het niet getint zijn wanneer ik het heel graag wil, als het me niks kan schelen ben ik binnen een weekie poepjesbruin Sigaar

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 10:41

Doei!
ik word knallierood en vervolgens niet bruin.... jeeeej. Scheve mond

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:04

Ik blijk ineens te verbranden, terwijl ik dat eerst alleen had in de zuidelijkere landen (Spanje etc.). Echt vervelend, ik kon altijd uren in de zon liggen bakken en nu hang ik vol met vellen Verdrietig

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:05

Ik krijg nooit de kans bruin te worden met die paardrijbroeken, dus weet niet eens of mijn benen wel bruin kunnen worden...
Komt verandering in, ik heb me voorgenomen dit jaar veel een korte broek te dragen. Moedig, ik weet het. *prikt in melkbussen*

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:06

Rebel_Jits schreef:
Ik blijk ineens te verbranden, terwijl ik dat eerst alleen had in de zuidelijkere landen (Spanje etc.). Echt vervelend, ik kon altijd uren in de zon liggen bakken en nu hang ik vol met vellen Verdrietig

Dit is ook een enorme aanslag op je huid, meiden gebruik alstublief goede zonnecreme boven de 30 je huid zal je later dankbaar zijn Lachen

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:11

De mode veranderd steeds, waarom worden melkflessen niet in? Dat scheelt ook heel wat huidkanker gevallen...

Ik kan ook niet bruin worden, hartstikke bleekjes!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:11

Op bruine benen heb ik nooit hoeven hopen, de mijne blijven een soort vaag lichtbeige en worden hooguit oranje. Ik heb een foto van mezelf op de Spaanse Trappen in Rome, zomervakantie 1994, ik draag een oranje korte broek en je moet heel goed kijken waar de broek ophoudt en waar mijn benen beginnen. No Cheer

Mijn armen worden idd ook stikbruin, zelfs mijn gezicht doet tegenwoordig mee (moet ik wel goed smeren, anders wordt 't alsnog vlekkerig). Mijn rug kan er ook wat van. Maar mijn benen... Gok dat ik me er maar bij moet neerleggen. Echt wit blijven ze niet, maar het is wel een schril contrast bij de rest van mijn lichaam.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:15

Daphnezz schreef:
De mode veranderd steeds, waarom worden melkflessen niet in? Dat scheelt ook heel wat huidkanker gevallen...

Inderdaad ik vind hetzelf wel wat hebben, en mannen worden er zelfs aangetrokken omdat het een teken is van maagdelijkheid Schijnheilig

Daarom zie je ook nooit gebruinde modellen Haha!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 12:26

Daphnezz schreef:

Precies, we moeten maar stug doorgaan met melkflessen, misschien dat het ooit in wordt! Haha!

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:32

Doei! Mag ik me ook melden?
Ik ben al terug begonnen met een zonnebankkuurtje. Ik ga max 1 keertje in de week onder de zonnebank. Veel zie je hier niet van hoor maar het geeft me toch een iets beiger kleurtje. Dit 'basislaagje' heb ik echt wel nodig want anders verbrand ik. Zelfs met zonnecrème slaag ik er nog in om te verbranden Scheve mond Om vervolgens te gaan vervellen.

Mijn buik, rug, armen en gezicht bruinen redelijk maar mijn benen blijven dus vrij bleek. Het zijn wel al geen melkflessen meer maar als je me naast mijn vriend zet (die heel snel bruin wordt), lijk ik toch weer spierwit.
Frustrerend is dat! Ik wacht nog altijd op de dag dat een bleke huid weer "in" wordt! Haha!

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:35

Ik ben ook voor de melkflessenmode van vroeger Nagelbijten / Gniffelen
Word ook zelden bruin, vooral mijn benen blijven idd wit zoals jij het beschreef, armen worden bruin. Kan het ook niet uitstaan als vriendinnen constant bezig zijn met het "bruinworden" en met de oh zo nodige discussies erover die erbij horen "kijk eens hoe bruin ik al ben" , "oh waar blijft de zon, dan kan ik bruinen" ook mensen die van nature al bruingetint zijn en zeggen "wat ben ik bleek in de winter" , niet leuk om aan te horen als je zelf echt wit wit bent en zij toch een getinte huidskleur hebben die mijn armen een beetje evenaren in de zomer. Het kan misschien een onbewuste jaloezie zijn, maar vind het gewoon niet leuk dat die mensen er zich echt constant mee bezig houden...

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 12:37

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:38

Toen ik nog geen paard reed kleurden mn benen altijd netjes mee. Maar nu echt niet meer. Hoevaak ik ze ook in de zon doe, het geeft niks. Het staat altijd zo dom; ben ik tot aan mn biknibroekje bruin en steken daaronder ineens een paar witte melkflessen weg Nagelbijten / Gniffelen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:45

Ook ik kan wachten tot ik een ons weeg, echt bruine benen krijg ik nooit. Hooguit zijn ze eind augustus 'bleek' in plaats van 'spierwit', wat voor mij echt wel geldt als een verbetering Haha!

Mijn armen zien genoeg zon en worden dus vrij snel bruin, de rest van m'n lichaam niet. Met mijn benen is het ook nog eens zo dat ik ze niet heel mooi vind, en dus niet al te vaak korte broeken draag (en al helemaal geen korte rokjes) -> enter witte benen.

Maar ik kan er niet echt mee zitten hoor. Ten eerste is het helemaal niet gezond om te liggen bakken, ten tweede (en dit klinkt waarschijnlijk erg ouderwets) krijg ik bij een egaal bruin iemand al snel een beeld van luiheid. Alsof diegene niks beters te doen heeft dan bruinen Nagelbijten / Gniffelen
Als ik een hele zomer gewerkt/paardgereden heb, heb ik bruine armen en de rest van m'n lichaam is wit en dat vind ik wel okee zo Ja

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:46

haha, ik heb precies hetzelfde probleem. Ook altijd erg bruin, gezicht, armen, bij m'n borst, maar m'n buik en benen blijven altijd spierwit.. Bah..

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 12:47

Zwartwitje schreef:
Maar ik kan er niet echt mee zitten hoor. Ten eerste is het helemaal niet gezond om te liggen bakken, ten tweede (en dit klinkt waarschijnlijk erg ouderwets) krijg ik bij een egaal bruin iemand al snel een beeld van luiheid. Alsof diegene niks beters te doen heeft dan bruinen Nagelbijten / Gniffelen
Als ik een hele zomer gewerkt/paardgereden heb, heb ik bruine armen en de rest van m'n lichaam is wit en dat vind ik wel okee zo Ja

Haha. *LOL*
Maar wist je dat vroegah, de mensen die heel bruin waren juist slaven waren die heel hard moesten werken?
De elite waren lijkbleek om te laten zien dat ze niet te hoeven werken en 'lux' binnen zaten. Knipoog

Wij zijn gewoon elite mensen. Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:51

Klopt, maar ik vind dus het omgekeerde Knipoog

Vroeger had je idd van die overkapte strandstoelen en dergelijke; alles om te voorkomen dat je bruin werd. Ik geloof dat Coco Chanel op een gegeven moment gebruind op een feestje verscheen en toen werd een bruine huid ineens hip.

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 12:53

Stomme Coco Chanel. Boos!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:59

Ik ga ergens in april/mei 3x in twee weken tijd onder de zonnebank en dan kan ik er weer een tijdje tegenaan. Ik zou er op zich niet zo mee zitten als mijn hele lichaam zou besluiten om geen (of een heel licht) kleurtje aan te nemen, ik baal alleen zo van dat kleurverschil. Onder de zonnebank gaat het wel aardig, maar natuurlijk zonlicht 'pakt' op de een of andere manier niet overal even goed.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 13:00

hier ook een melkfles
heb alleen besloten dat t me geen moer meer kan schelen en heb al hele week rokjes aan, incl witte benen

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 13:01

Jaahhh, ikke ook.. Ga vandaag voor het eerst met driekwart broek lopen.. iekss

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 13:03

Ik word dus ook echt niet bruin en m'n benen tja die blijven echt wit en geven echt bijna licht in het donker Clown

Agja ik zit er niet meer. Ga me er niet anders voor kleden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 13:03

Myra schreef:
Stomme Coco Chanel. Boos!

Mevrouw vertelde ook dat knieën de lelijkste dingen aan en mensenlichaam waren, en daar luisteren we ook niet naar waarom dit dan wel

Ik ben wel wit door heel men lichaam, maar loop ook altijd met een zonnecreme van graad veertig