Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Als je iemand iets een paar keer laat herhalen dan wekt dat van twee kanten alleen maar irritatie op.
Ze zal het heus niet raar bedoelt hebben.. snap wel dat je onzeker wordt. Weet je het nu allemaal wel van 't voer enzo?
Het was ook wel als grapje bedoeld, maar ik vond hem niet grappig. Apple schreef:Misschien een idee voor jou de volgende keer: gelijk als je zoiets overkomt aangeven dat je even pen en papier gaat pakken. Als je iemand iets een paar keer laat herhalen dan wekt dat van twee kanten alleen maar irritatie op.
je lijkt wel op mij
Hopeloos..
maak ik er ezelbruggetjes van..

sommige mensen lijken soms wel eens te denken dat als iets compleet nieuw is voor je dat je na 1 keer snelle uitleg met halve woorden genoeg hebt

Ik heb het 1 a 2 keer dan mis gehad maar ik heb zo'n hekel aan huh of wat zei je zeggen
. En dan denk je, ohja wat was het ook alweer? Niet alleen als het alleen maar leuke dingen zijn, ook als het gewoon "normale" dingen zijn die je moet weten en het zijn er ineens heel veel, dat vergeet ik ook wel eens. Dan kunnen mensen daarna wel eens denken van ja, hallo, let dan ook op
.
verder maakt ze nog een blad met belangrijke dingen