Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathaliia schreef:ik heb ook heel veel last van rug klachten gehad, ik ben nu ook 13ik ben toen naar iets geweest (ben even de naam kwijt) waar ik allemaal oefeningen moest doen langzamerhand werd het toen minder, ik ben er nu mee gestopt, maar heb veel minder last van mijn rug.
Maartje1990 schreef:Nathaliia schreef:ik heb ook heel veel last van rug klachten gehad, ik ben nu ook 13ik ben toen naar iets geweest (ben even de naam kwijt) waar ik allemaal oefeningen moest doen langzamerhand werd het toen minder, ik ben er nu mee gestopt, maar heb veel minder last van mijn rug.
toevallig mensendieck of cesar therapie? ikzelf doe heb cesar therapie vooral voor m'n nek maar ook gedeeltelijk m'n rug. Dit heeft niks met hoe m'n rug groeit te maken maar met m'n spieren. Maar ik denk niet dat dat bij jou 't geval is, want ik geloof niet dat een rugband oid daarvoor bij mij zou helpen (ik heb spanning in m'n spieren) maar het is opzich niet heel vreemd om rugklachten op je 13e te hebben... maar fijn is anders!
Maartje1990 schreef:mensendieck en cesar is voor je houdingik heb die spanning in m'n nek/rug omdat ik een verkeerde houding heb
yousra schreef:Ik heb ook altijd rugklachten, als sinds ik 10 ben, maar ik ben nooit echt serieus genomen door de artsenEn nu loop ik nog steeds met een pijnlijke onderrug
Maantjj schreef:Je rugklachten kunnen ook het gevolg zijn van een val?
Ben je ooit heel hard gevallen?
Ook al is het lang geleden, het kan daardoor komen