Ik heb een probleem

Ik ben beland bij een angsttandarts die me vervolgens nog banger heeft gemaakt, en heb nu sowiezo 2 jaar geen tandarts meer gezien.
Ik ben niet bang voor controles, kan best in de stoel plaatsnemen maar spuitjes en boren hoeven er bij mij niet aan te komen. ik draai compleet door!
maar goed, dit zeg ik er dus even bij voordat mensen me adviseren naar de tandarts te gaan

(ohja, voor het geval mensen toch zeggen dat het de beste oplossing is, ik heb me ingeschreven bij de angst tandarts in het ziekenhuis van zwolle, kost me 258 euro per consult en ik ben er nog steeds niet uit of mn verzekering het vergoed..zolang ik geen geldboompje heb kan ik dan van mn leven niet betalen, helaas... ben doorverwezen door mn eigen tandarts met de woorden: onhandelbaar in een reguliere praktijk)
Mijn tanden zijn gelig, niet mooi meer..de stand is opzich niet verkeerd maar de kleur irriteert me vreselijk. ik heb ook een wortelkanaal behandeling gehad aan mn voortand, ze hebben er iets zwarts in gestopt, wat nu ook nog eens heel duidelijk te zien is.
heeft iemand een goedkope, goede manier om tanden iets witter te krijgen?
Ik gebruik alle merken wit makende tandpasta

Ik zoek echt een goedkope manier om ze een stukje witter te krijgen.
Zijn er bokkers die dit ook geprobeerd hebben en ervaring hebben met een middel?
Hoor het graag.
(sorry voor het lange verhaal