Nek & rug gekneusd.. ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Nek & rug gekneusd.. ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:55

Gister heerlijk koninginnedag gevierd in A'dam. Alleen helaas waren er een paar dronken jochies aan het vechten en werd er 1 van hun keihard geduwd en vloog 'ie precies tegen mij aan met z'n volle gewicht.. Clown Hij klapte tegen m'n rug aan en m'n hoofd klapte achterover.. Gister de rest van de dag last van m'n rug gehad en een beetje van m'n nek, maar lopen ging nog wel. Vanochtend toen ik opstond was alles stijf en deed het veel meer pijn, en nu nog steeds en lopen is niet echt prettig. Als ik m'n hoofd draai voelt het ook niet bepaald prettig en liggen doet ook ergere pijn en begin nu ook hoofdpijn te krijgen.. Denk dat het dus gekneusd is. Weet iemand een smeerseltje oid wat het een beetje verzacht?

chillaxing

Re: Nek & rug gekneusd.. ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:06

Hmm gekneusd? Denk eerder dat het gewoon stijf is, kan ook goed pijn doen Knipoog

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:08

ik heb het gekneusd gehad en heb 10 weken plat gelegen in t ziekenhuis. smeerseltjes hadden ze niet. na 10 weken mocht ik 3 dagen 5 minuten zitten, dan 3 dagen 2 keer 5 minuten en zo meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:09

Kan ook gewoon stijf zijn.. ik heb geen idee wat het is.. weet alleen dat het goed pijn doet. Clown Het voelt gewoon kapot op de een of andere manier..

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:11

ik denk dat het gewoon stijf is Knipoog heb ik ook zo vaak, gewoon doorheen lopen, vooral 's ochtends heb je er later of de dag niet meer zo last van en gaat het vanzelf over Knipoog

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:12

Ik heb het ook gehad nadat ik was wezen zwemmen, ik had onzettende pijn in mn rug. Ik naar de dokter gegaan, bleek dat het gewoon spierpijn was omdat ik te weinig beweeg oid. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:14

Ik wacht het dan maar ff af of 't beter wil worden. Lachen Vind 't een beetje eng omdat het zo 'kapot' voelt. Clown

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 23:19

je kan altijd voor de zekerheid naar de ha gaan, maar als t spierpijn is kun je t t beste goed bewegen. anders wordt t alleen maar stijver Knipoog

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 23:21

kan voor de zekerheid even de ha laten controleren als het stijf is moet het wat beter gaan als je wat bewogen hebt. je kan eventueel wat spierspul(tijgerbalsem, spiroflor) erop doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 10:15

Je vangt die klap op met je spieren, dus ik denk dat het gewoon behoorlijk stijf is omdat zoveel kracht in een keer heel veel kracht vergt.
Maar als je het niet vertrouwd kan je altijd even naar de HA.
En verder een gouden tip; tijgerbalsem smeren. Heeerlijk.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 15:30

Blijf goed bewegen dat is het belangrijkste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 16:53

Heb vandaag opgeruimt enzo en het gaat wel weer beter dan gister. Lachen Denk dat het idd m'n spieren zijn.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 17:01

gelukkig maar. beterschap dan he! (warme douche is waak ook lekker voor de spieren)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 17:04

Ik heb een paar keer een auto-ongeluk meegemaakt.
Door die klap krijgen je spieren zo'n optater, dat je een aantal dagen flink spierpijn kunt hebben.

Deze klap was wellicht iets minder, maar wel hard genoeg voor wat spierpijn. En daar kun je idd ook wat dizzy van worden als de spieren hoog in de rug/nek zo stijf zijn.

Veel wandelen, en lekker vaak in een warme douche. Oh ja en goed warm inpakken, geen korte truitjes dus Knipoog