Met de pasen lag ik met koorts enzo op bed 4 dagen
Sindsdien ben ik nog steeds niet helemaal lekker. Sinds 2 weken heb ik soms koorts, dan weer niet. Zwart voor mijn ogen bij opstaan, bijna flauwvallen onder de douche. Veel hoofdpijn en gewoon altijd moe.
21 april naar de huisarts geweest. Die dacht aan de ziekte van Pfeiffer dus moest ik naar het ziekenhuis om bloed te prikken.
25 april gebeld voor de bloeduitslagen. De huisarts zei dat het niet de ziekte van Pfeiffer was. Toch duiden alle symptomen daarop. Hij zei dat ik het maar gewoon moest zien als Pfeiffer en als de klachten bleven dinsdag even terugkomen.
Nou de klachten bleven dus ik afgelopen dinsdag terug naar de huisarts. Alleen nu zat er een andere. Ze keek even in de computer naar mijn bloeduitslagen en zegt dat ik wel Pfeiffer heb. Dus dat is lekker raar. Ze wilde nog verder bloedonderzoek doen zodat ze specifiek voor Pfeiffer gingen prikken, iets wat ze vorige keer dacht ik ook al hadden gedaan. Uiteindelijk toch niet nodig en ze zegt je hebt de ziekte van Pfeiffer.
Dit komt mij even niet zo goed uit

Nou ben ik gewoon naar Koninginnemarkt geweest, daar ongeveer 2 uur rondgelopen. Daarna ging ik met mijn moeder op de fiets (paps had de auto) ongeveer 8 km verderop naar een paardenevenememt (voor de geinteresseerden: Oranjeconcours de Bilt). Toen ik thuiskwam was ik echt totaal gesloopt. En heb daarna ook 2 uur geslapen.
Slapen is volgens mij ook het enige wat enigszins hebt tegen Pfeiffer.
Zo, ik wilde even mijn verhaal kwijt

Zijn er meer mensen die NU met Pfeiffer lopen? Zodat we wat ervaringen kunnen delen en elkaar kunnen steunen.