Oh oh, het is 1 mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Oh oh, het is 1 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 00:42

En ik heb mijzelf stellig voorgenomen om vanaf 1 mei op dieet te gaan! Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben 175, weeg 66 kg dus ik ben niet extreem zwaar maar wil naar de 60 toe dus... het is vanaf nu écht gedaan met de chocola en koffie met suiker enz enz

Afgelopen week tracteerde er een collega op taart en ik dacht nog, ach nu mag het nog maar vanaf 1mei niet meer. Leek zo ver weg maar nu is het dan toch echt 1 mei Lips are sealed

Nog lotgenoten hier? Knipoog

melissa_b

Re: Oh oh, het is 1 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 00:44

hahahah ik doe met je mee! Wou ook snel maar weer eens wat aan mn lijn gaan doen nu de zomer er bijna aankomt en ik toch echt wat dikker ben geworden:(

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 00:46

Ik doe ook mee, Vandaag even een sas-dag maar morgen moet ik weer aan de bak, moet wel strak in mijn bikini deze zomer Vork

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 00:49

Miemserik schreef:
Ik doe ook mee, Vandaag even een sas-dag maar morgen moet ik weer aan de bak, moet wel strak in mijn bikini deze zomer Vork

sas-dag?? Wat is dat, daar heb ik nog nooit van gehoord...

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 00:50

Scheit Aan Sonja (Bakker) Knipoog

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 00:51

Eerste probleem meld zich al.... ik heb nachtdienst én ik heb lekkere trek. Mijn collega's hebben me net bekogeld met toffee's uit de pot hier, omdat ze het onzin vinden dat ik op dieet ben. Pff. van je collega's moet je het hebben! Maar ja, dat zijn allemaal mannen dus die snappen mij toch niet Clown Hmm, dan maar aan mijn 6e appel van vandaag beginnen en hopen dat we snel een oproep krijgen zodat ik aan het werk kan.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 00:51

schijt aan sonja-dag Haha! ze volgt het sonja bakker dieet en als je even geen zin hebt om je aan je dieet te houden, dan las je een sas-dag in.

Ik wil trouwens ook mee doen, ik ga NIET meer snoepen!! Er moeten flink wat kilo's vanaf bij mij.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 00:52

Uthrick schreef:
Eerste probleem meld zich al.... ik heb nachtdienst én ik heb lekkere trek. Mijn collega's hebben me net bekogeld met toffee's uit de pot hier, omdat ze het onzin vinden dat ik op dieet ben. Pff. van je collega's moet je het hebben! Maar ja, dat zijn allemaal mannen dus die snappen mij toch niet Clown Hmm, dan maar aan mijn 6e appel van vandaag beginnen en hopen dat we snel een oproep krijgen zodat ik aan het werk kan.

of je bekogelt ze terug met de toffees of je stopt ze in een lade zodat ze na een tijdje niets meer kunnen gooien, maar dan moet je er wel vanaf blijven!

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 00:53

ooooohhh een sas-dag tjaa die heb ik ook gehad vandaag.. en gisteren en eergisteren.. oh oh oh vakantie is eigenlijk helemaaal niet goed voor je:(

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 00:54

hihi niet meer snoepen, geen suiker in de thee, geen onnodige tussendoortje, veeeeel water drinken iedere dag sporten(H) goede voornemens zijn makkelijk te maken, nu alleen nog doen.. Zucht...

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 00:56

Ik (probeer Tong uitsteken) ook mee te doen.
Wil nl. voor de eperpaarden4daagse (10-13 juni) 8 kilo afgevallen zijn.

Helaas denkt mijn man daar anders over, en probeert mij regelmatig een zak drop aan te bieden!!
Maar ik ga ervoor!!! Lekker veel sporten (paardrijden Haha! ) en wat meer fietsen.

Misschien is er iemand uit de buurt die met mij wil trainen (te paard)??

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 00:57

Lizz schreef:
Uthrick schreef:

of je bekogelt ze terug met de toffees of je stopt ze in een lade zodat ze na een tijdje niets meer kunnen gooien, maar dan moet je er wel vanaf blijven!

Dacht je dat ik ze hun gang liet gaan? We hebben net een heus toffee gevecht gehad Vork Dat moet je niet onderschatten want het is 1 collega zelfs gelukt om de klok van de muur af te smijten met een toffee Haha!

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 00:58

Brainless schreef:
Misschien is er iemand uit de buurt die met mij wil trainen (te paard)??

Samen trainen is een goed idee! Dan ga je tenminste sporten omdat je hebt afgesproken, kan je niet zo gemakkelijk spijbelen(H)

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 01:08

Uthrick schreef:
Lizz schreef:

Dacht je dat ik ze hun gang liet gaan? We hebben net een heus toffee gevecht gehad Vork Dat moet je niet onderschatten want het is 1 collega zelfs gelukt om de klok van de muur af te smijten met een toffee Haha!

Gaat goed daar bij de politie? ROFL

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 01:09

Schitterend een klok van de muur gooien met een toffee Haha!

Maar heb je er al vanaf kunnen blijven?

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 01:11

En heb je het al een uur volgehouden? Haha! Hehehe nee ik wens je succes..
Ik moet eigenlijk ook stoppen met snoepen enzo.. Voor het bikini seizoen moet het winterbuikje er weer af Clown

*grijpt reep chocola en eet asociaal achter de computer*
Dieet? Jaaahh morgen stop ik met snoepen, morgen!!!....
Of overmorgen..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 01:13

Uthrick schreef:

ik ben het eens met je collega's hoor!! ik ben kleiner als jou... en ik weeg wel 60 kg... maar ik vind m'n gewicht best!! Haha!

bij mij werkt niet snoepen trouwens niet.... ik heb dat eens tijdens de vasten gedaan... en toen was ik opeens 5 kilo zwaarder Vork

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 01:15

Talisa schreef:
En heb je het al een uur volgehouden? Haha! Hehehe nee ik wens je succes..
Ik moet eigenlijk ook stoppen met snoepen enzo.. Voor het bikini seizoen moet het winterbuikje er weer af Clown

*grijpt reep chocola en eet asociaal achter de computer*
Dieet? Jaaahh morgen stop ik met snoepen, morgen!!!....
Of overmorgen..

Kijk, jij bent een mooi voorbeeld van vluchtgedrag Tong uitsteken Heb ik ook heel lang gedaan maar van uitstel komt afstel ( bij mij dan)

Of ik van de toffee's af kon blijven was de vraag? Ja, tot nu toe wel ... als je er al een klok mee van de muur kan krijgen... wil ik denk ik niet weten wat die toffe voor kunstje met mijn gebit kan Nagelbijten / Gniffelen

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 01:17

Maartje1990 schreef:
Uthrick schreef:

ik ben het eens met je collega's hoor!! ik ben kleiner als jou... en ik weeg wel 60 kg... maar ik vind m'n gewicht best!! Haha!

bij mij werkt niet snoepen trouwens niet.... ik heb dat eens tijdens de vasten gedaan... en toen was ik opeens 5 kilo zwaarder Vork

Dat is knap! Bloos! Bij mij mag er wel dik 10 kilo af als het niet meer is ROFL zit tegenwoordig ook aan de special k 's ochtends, dat helpt wel een beetje moet ik zeggen, minder trek in tussendoortjes enzo.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 01:18

Miemserik schreef:
Gaat goed daar bij de politie? ROFL

Hahaha, ja hoor! Vooral onder het motto: Time fly when your having fun Knipoog
Laatst bijgewerkt door Uthrick op 01-05-08 01:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 01:18

Nou, ik wens jullie veel suc-6 Knipoog Ik zit met hetzelfde probleem alleen dan andersom. Ik wil juist iets meer vetjes kweken aangezien ik af blijf vallen...

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 01:20

Ah... daar weet ik wel een methode voor maar ik weet niet of dat ook voor jou mogelijk is en daarbij is die is niet zo bokt-proof om hier zo op t forum te blaten Schijnheilig

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 01:21

iloveyah87 schreef:
Nou, ik wens jullie veel suc-6 Knipoog Ik zit met hetzelfde probleem alleen dan andersom. Ik wil juist iets meer vetjes kweken aangezien ik af blijf vallen...

Je mag wel wat van mij Schijnheilig

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 01:21

Uthrick schreef:
Ah... daar weet ik wel een methode voor maar ik weet niet of dat ook voor jou mogelijk is en daarbij is die is niet zo bokt-proof om hier zo op t forum te blaten Schijnheilig

Nu ben ik nieuwschierig ROFL (zet het in kleine lettertjes? Tong uitsteken )

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 01:22

Uthrick schreef:

Vertel Clown