Ziek.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau_Ra

Ziek.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 14:26

jaja, het is vakantie en ik ben ziek Boos! Vanaf vannacht begon het, misselijk zijn, overgeven,
diarree hebben, flauwvallen, niks binnenhouden enz.. echt zo balen! Zit nu ook met een emmer
naast me voor t geval dat Vork heb de hele ochtend nog liggen slapen, ben er net een beetje uit,
maar ga er zo weer in, heb het zo koud!! Wie zijn er nog meer ziek? pff ik baal als een deurknop.
xx

esperance

Re: Ziek.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 14:32

Heb ik ook last van. Alleen begon het bij mij tussen de nacht van zo op ma. Echt enorm balen, had leuke dingen gepland voor donderdag middag en avond. En vrijdag had ik vrij gevraagd van werk. Maja moet ik weer eens ziek zijn..
Maar val je ook echt flauw? Of lijkt het maar dat je om gaat vallen? Dat laatste heb ik dus..

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 14:35

Ik ben ook ziek. Ik heb 'gewoon' vrij, ik ben ambtenaar, dus wij zijn de komende weken toch al amper op kantoor en ik werk maar 20 uur. Maar net zo goed balen natuurlijk. Mijn dochtertje van 3 maanden is ook ziek, dus hangen we lekker met zijn tweetjes op bed de hele dag ( kan mama ook weer eens een beetje met d'r knuffelen, normaal heb je zoveel te doen de hele dag )

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 14:41

Ik ben sinds zondagavond ziek, heb al die tijd in bed gelegen, ben er nu een halfuurtje uit. Ga vanmiddag naar de dokter. Lachen

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:05

Ik ben al een week niet lekker. Niet overgeven etc maar koorts, hoesten, keelpijn, onwijs verkouden en nu speelt er een oorontsteking op

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 18:20

Ik ben ook ziek.. ik had zaterdagmiddag al erg veel last van mijn keel, maar ik ging gewoon nog uit 's nachts Clown had ik beter niet kunnen doen want daar werd ik dus echt ziek. Uiteindelijk had ik koorts, zoveel keelpijn dat ik bijna moest huilen van de pijn bij het slikken, ik kon niet meer praten, had hoofdpijn en ik viel om.
Nu gaat het gelukkig al beter Lachen ook al ben ik er wel verkouden bij geworden...

En ik MOET morgen werken Scheve mond ik mag niet afbellen omdat het koninginnedag is, dan kunnen ze geen vervanging meer regelen, pfft. Ik hoop dus op een wonder Haha!

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 12:15

Zo, ben ik dus niet de enige die ziek is! Beterschap iedereen!
@ esperance: ja, ik viel gisteren echt een paar keer flauw wanneer ik een na een minuut ofzo alweer bijkwam hoor, maar toch niet prettig.
Vandaag voel ik me iets beter, niet overgeven meer. Wel nog koorts en zó moe, en al me spieren doen pijn enzo..

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 15:24

Thx, jij ook beterschap.
Oei, dat is niet fijn nee! Ik had wel dat ik heel erg duizellig was, en gewoon zwart zag. Voel me nu ook iets beter gelukkig!

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 16:41

Wat doe ik tegen die verschrikkelijke buikpijn?!

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:11

ben ik blij dat k alleen een flinke verkoudheid heb Lachen
Ik wens iedereen die ziek is Beterschap Haha!