stekende pijn in oksel,lies,armen en benen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

stekende pijn in oksel,lies,armen en benen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 15:25

Hallo Hallo,

Vóór iedereen begint te roepen ga naar de HA; ik heb morgenochtend een afspraak en krijg dan ook te horen hoe het bloedonderzoek was.

Sinds een paar weken heb ik last van stekende pijn; het begon in mijn rechter lies, ik knakte door mijn been heen van de pijn.
Vervolgens ging mijn rechteroksel en borst meedoen; HA kon niks vinden(knobbel of verdikking)en heeft me naar huis gestuurd met het advies het even aan te kijken.
2 weken geleden kreeg ik ook steeds regelmatiger pijn in mijn armen(zowel boven als onder) als in mijn benen(boven en onder), het zit NIET in de gewrichten maar voor mijn gevoel echt in het bot.
Ben wat moe; 2 x een beetje koorts gehad en afgelopen weekend sloeg de pijn ook toe in mijn nek waardoor ik prompt natuurlijk hoofdpijn kreeg.
Wat ook wel apart is, is dat mijn voeten erg veel vocht vasthouden(helemaal opgezet) en dat ik al een paar weken lichtgekleurde ontlasting heb.

Volgens mij ben ik vrij gezond; ik ben te dik en ben hier ook mee bezig maar dit kan volgens mij niet dé reden zijn.

Herkent iemand dit?
Normaal gesproken ben ik nooit bezorgd maar om de één of andere reden voel ik aan mijn lichaam dat het behoorlijk mis is; kijk dus ook met spanning uit naar morgen.
HA wou trouwens niks zeggen maar klonk redelijk dringend/bezorgd.

Groetjes Manon Knipoog

Hermelijn

Re: stekende pijn in oksel,lies,armen en benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 15:57

Tsja ik ben geen expert natuurlijk, maar een vriendin van me die de ziekte van Lyme heeft gehad die had ook veel van deze symptomen. Dus dat zou het kunnen zijn, maar er zijn natuurlijk nog tientallen andere dingen die het ook zouden kunnen zijn. Het heeft niet zo'n zin om erover te speculeren... Hoe dan ook, succes morgen met de uitslag.