Wat helpt tegen jeuk?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Wat helpt tegen jeuk?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 10:11

Ik weet even niet hoe die insecten heten, maar in het voorjaar en in het najaar, met zonsopgang en zonsondergang, komen duizenden van die hele kleine insectjes tevoorschijn. Deze veroorzaken staart en maneneczeem.

Wat blijkt nu, die beesten steken dus ook mensen. Ik zal niet overdrijven, maar ik denk dat ik zo'n 30 bulten heb. Mijn hoofd lijkt wel een gebergte en mijn nek zit ook helemaal onder. Weet iemand goede zalf of iets dergelijks wat ik erop kan doen tegen de jeuk? Ik word echt helemaal gek! Ik ben ook een soort van allergisch van die dingen en muggen, want ze worden altijd gigantisch groot Boos!

Lien2

Re: Wat helpt tegen jeuk?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 10:45

Je kan bij de drogist pilletjes halen, Reactine heet het volgens mij. Verder zijn er veel tubes zoals Prikweg van VSM. Ik zou gewoon even naar een goede drogist of apotheek gaan. Ook menthol talkpoeder verlicht de jeuk. Sterkte!!

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 10:51

Idd talkpoeder werkt ook best en even naar de drogist gaan ja.
Succes!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 10:52

talkpoeder, maar je hebt ook van die homeopatische zalf. die werkt echt super!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 10:58

Azaron, dit is een speciale zalf tegen kwallen en insectenbeten. Talkpoeder helpt ook dit wordt ook gebruikt voor jeuk die ontstaat door de waterpokken. Je hebt ook een mentholvariant deze is erg fijn.

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 21:06

Oh die menthol talkpoeder heb ik in huis Haha! Ik ga het meteen even op doen! De jeuk is echt niet uit te houden! :'( *Leuk.. straks is me haar wit van de talkpoeder Bloos! *