dikke/gezwollen nek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jitske

dikke/gezwollen nek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 19:48

ik heb zowiezo altijd last van mijn rug, en nou heb ik sinds een paar dagen vooral heel erg pijn in mn nek, waar mijn schoft zit, aan de achterkant van mn lichaam dus..
daar had ik het vandaag met iemand over, en die zei ook dat mijn nek er dikker uit zag (had een spaghetti-shirtje aan, dus je kon het goed zien). ik had het zelf nog niet echt opgemerkt ofzo, wel vanaf vanmorgen al giga last van mn nek. er staat kermis bij ons, maar misschien was die break dance gisteravond toch niet zo'n heel goed idee... Clown

maar nou keek ik dus in de spiegel thuis, en mn nek ziet er inderdaad veel dikker uit. het voelt verder niet of er vocht ofzo in zou zitten, het is gewoon keihard... soort van quasimodo-nekje heb ik nu, haha.

maargoed het is dus best heel pijnlijk. weet iemand toevallig iets wat ik ertegen kan doen? ik smeer al van die spier-smeerseltjes, arniflor en tijgerbalsem enzo, en heb een sjaal om mn nek om het maar een beetje warm te houden.

maar als iemand nog tips heeft, of misschien weet wat het kan zijn? dan hoor ik het graag Knipoog