Hoe zetten ze extensions?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emmaa

Hoe zetten ze extensions?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 23:50

Wie kan mij iets meer vertellen over haar extensions?
Hoe het een beetje in zijn werk gaat enzo! Lachen

Nagini

Re: Hoe zetten ze extensions?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 23:54

Ligt ergeloof ik aan wat voor extensions je wilt.
Sommige vlechten ze erin zo tegen je hoofdhuid ofzoiets, en andere ''branden'' ze er in.
Tenminste dat is mij vertelt

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 23:55

En de prijzen? Want ik kan heb geen idee hoeveel ze er moeten gebruiken bij mij.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 23:57

Daaar ben ik ook nog steeds niet uit Tong uitsteken
Volgens mij is de gemiddelde prijs (wat ik gegooled heb) zo'n 6 euro per extension. En je hebt er 25/50 of meer nodig.

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 00:07

De meeste worden met een stukje was dat heet gemaakt wordt in je haar 'geplakt'.
Zo gebeurde het enkele jaren geleden toch, weet niet of het nu nog hetzelfde is.
Belangrijk is dat ze de was niet te heet maken of je haren worden beschadigd door de hitte, echt gezond is dat niet.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 01:19

LZP -> MW

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 15:28

Emmaa schreef:
En de prijzen? Want ik kan heb geen idee hoeveel ze er moeten gebruiken bij mij.

Tussen de 200 en de 500 euro meestal. Ligt eraan hoeveel ze nodig hebben en waar je het doet want bij de een liggen de prijzen hoger dan bij de ander. Zo werd bij mn moeders oude werk de extensions erin gezet voor 1 euro per stuk, maar moest je wel zelf extensions kopen.

Gemiddeld schijnen ze er 100 tot 200 nodig te hebben, afhankelijk natuurlijk van of je je hele haar wil of alleen een klein stukje etc.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:40

Ik vraag 2 euro per extension,75 is nodig om een vollere bos te krijgen en 200 heb je er nodig voor een totale verlenging.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:09

Ik heb een half jaar extensions gehad en had er 175 nodig, maar dat was om het te verlengen, dus niet om m'n haar voller te krijgen.
Bij mij werd het er ingebrand.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:45

Bij mij in de kapsalon liggen de prijzen gemiddeld tussen de 500-700 euro en dan blijven ze minimaal 3 maanden zitten. dat is dan wel great lenghts dus je hebt wel kwaliteit. en het ligt er inderdaad een beetje aan hoeveel je nodig hebt, hoeveel kleuren je wil ed.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:46

Oh en ze smelten ze erin overigens..

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:58

Hier wil ik absoluut meer van weten: ik heb een 3,5 jarige Tionker x Fries, zwartbonte, die vrij lange manen heeft, maar DUN (vooral het wiite stuk). Hij schuurt ook aan zijn manen, heeft ook en etrnstioge kruin halverwege de manen zitten (dus: het ene valt naar links, het andere naar rechts), suggestiies van: invelecvjten en zo: heb ik allemaal geprobeerd, maar als je hem in vlecht en 1 nacht bijvo0rbeeld laat staan, heeft hij allemaal stoppels aan de bovenkant geschuurd, om die vlechten er uit te krijgen, dus het middel is erger dan de "kwaal". Hijnheeft een tijdje onder volledige deken met halskap gelopen, om die manen te sparen.Nou heb ik hem weer terug "bij huis" (de overkant, in de weide, zonder deken), wat kan ik nog doen om bij dit paard mooie dikke, lange manenen te krijgen, zonder hem permanent onder een deken met hals te zetten?

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 00:00

terpentijn schreef:
Hier wil ik absoluut meer van weten: ik heb een 3,5 jarige Tionker x Fries, zwartbonte, die vrij lange manen heeft, maar DUN (vooral het wiite stuk). Hij schuurt ook aan zijn manen, heeft ook en etrnstioge kruin halverwege de manen zitten (dus: het ene valt naar links, het andere naar rechts), suggestiies van: invelecvjten en zo: heb ik allemaal geprobeerd, maar als je hem in vlecht en 1 nacht bijvo0rbeeld laat staan, heeft hij allemaal stoppels aan de bovenkant geschuurd, om die vlechten er uit te krijgen, dus het middel is erger dan de "kwaal". Hijnheeft een tijdje onder volledige deken met halskap gelopen, om die manen te sparen.Nou heb ik hem weer terug "bij huis" (de overkant, in de weide, zonder deken), wat kan ik nog doen om bij dit paard mooie dikke, lange manenen te krijgen, zonder hem permanent onder een deken met hals te zetten?

Dit topic staat in het 'mensenwelzijn'forum, het gaat dus over extensions bij mensen, niet bij paarden Knipoog

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 00:15

Sorry....

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 06:52

Niet erg hoor, met de zoekfunctie zijn er vast ook topics te vinden over extensions bij paarden Lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:23

Ik heb een hairweave, een andere manier van haarverlenging en goedkoper Ja