Hallo bokkers!
ik ben al een tijd bezig(ongv. half jaar) om alleen proefdiervrije make up/lichaamsverzorgingsproducten te gebruiken.
ik vind dit zo afschuwelijk! al die dieren die worden gebruikt terwijl er genoeg andere opties zijn.
Pfff ik zag pas een filmpje... Dat ging over Mars/M&Ms enzo... Echt te erg... Ik eet het niet meer in ieder geval, en heb mensen die het toch nog wilden eten gedwongen het filmpje te kijken.
Dat vind ik dan; wil je eraan meedoen? Moet je t zien ook... Zal ff kijken of ik die link nog kan vinden......
http://www.youtube.com/watch?v=o55P41gI8FY
NIET kijken als je er niet tegenkan! Wil mensen geen nachtmerries bezorgen hier...
En ik raak nooit meer een Mars en M&M's en Dove en Snicker en al die andere snoepzooi die in het filmpje stond aan!
En we zijn alleen maar bezig met mensenrechten enzo, en ja de situatie in Tibet is erg ja, en ook in Kenia gaat het nu hard aan toe maar zijn dat niet de problemen die we zelf hebben veroorzaakt? En we moeten in plaats van al onze aandacht op dat soort zaken te vestigen ook meer aandacht geven aan dierenleed. Want volgends mij zijn dierenproeven nooit minder geworden zoals ze beweren.
Ik las trouwens laatst nog dat je de mensenhuid kan namaken en dat je daar dan heel goed make-up producten op kan testen. Maar nee hoor, we moeten persé op dieren testen. Bah.
Weet je... Soms denk ik dat ik van een andere planeet kom ofzo (met alle andere mensen die zo denken als wij dan) want in het algemeen boeit het mensen niet... En we (diegene die t wel boeit) lijken helaas nog steeds in de minderheid te zijn anders zou het al lang gestopt zijn...
Ik weet nog goed dat een vriendin van me op school een fruitvliegje aan het martellen was.... Op het puntje van dr pen zodat ie eraan bleef plakken... half dood aan tafel afgesmeerd worden... 'Het is maar een vliegje hoor!' Laat mij nu eens hetzelfde met een mens doen? Niemand die zegt: 'Ach het is maar een mens'...
Maar mensen we kunnen helpen!
Pas heb ik zelf een tshirt gekocht van bontvoordieren.nl met de tekst: Fur coats are worn by beautiful animals & ugly people. Het geld is allemaal voor acties die ze voeren, en zo is dat op meer sites.
Draag het met trots het liefst iedere dag (maar dat doe ik dan toch maar niet voor de stank enzo )
Mensen vragen me vaak: Wat zou je doen met een miljoen?
Hoef er geen seconde over na te denken: aan goede doelen geven die zich inzetten voor dieren op WAT voor manier dan ook!
het is zo afschuwelijk!
daarom vraag ik aan jullie of jullie wat zouden willen bestellen op www.bontvoordieren.nl , www.proefdiervrij.nl in de shop of gewoon wat geld willen doneren

en als jullie willen, even op proefdiervrij.nl even de petitie tekenen !
alvast bedankt!!