ik zit met een probleem:
ik was met iemand bevriend (ik noem haar even e).
vanaf groep 3 t/m de eerste klas. (zit nu in de derde). Maar ze deed al heel raar vanaf dat zij naar de middelbare ging.
Het was een beetje 'loverboy' gedrag. Ze gaf me cadauutjes maar onderwijl wou ze wel altijd haar zin doordrijven. Toen hebben we op een gegeven moment ruzie gekregen. ik en lisa (P_A_R_Love@bokt) hadden toen net verzorgpony's. E en haar vriendin gingen naar de eigenaar van de pony's en ging toen hele rare dingen zeggen. Van dat wij ze zouden mishandelen en verkloten enzo, en dat zij er maar beter voor kan zorgen. Gelukkig is de eigenaar daar niet ingetrapt. Nu bijna een jaar later, ben ik E tegengekomen met een vriendin. Ik was met het hondje van de buurvrouw aan het wandelen (wat ik bijna elke dag doe). En ze zeiden iets vaags, dat ze hem gister hadden uitgelaten ofzo,. Dus ik ben er maar niet op in gegaan. Maar mijn moeder had ze nu vanmiddag met het hondje zien wandelen! IK vind dit echt gemeen, en raar dat de buurvrouw haar hond zomaar mee laat gaan..
Ik ga zo (om 8 uur) met lisa naar de buurvrouw om er over te praten..
Wat vindne jullie hier nou van? Wat zouden jullie tegen de buurvrouw zeggen?
( De buurvrouw kent E nog een beetje, van toen wij samen de andere hond (die is nu onderhand dood) gingen uitlaten)