'Pijn' in rechterbeen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mango_

'Pijn' in rechterbeen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 14:44

Vanmorgen met gym hebben we een balspel gedaan, waarbij je dus nogal moest rennen enz. Toen schoot één van mijn enkels al 'op slot', het gevoel dat er iets tussen zit en hij een keer moet krakken. Dit was mijn rechterenkel. Hij krakte en toen was het goed. Maar een klein uurtje daarna deed het opeens 'zeer' zodra ik er druk opzette, het gekke is dat ik het niet voel in mijn enkel maar bij mijn scheen en kuit. Verward

Vanmorgen kon ik alleen maar op de binnenkant van mijn voet steunen tijdens het lopen, als ik normaal liep voelde het heel naar. Het is geen pijn, maar een gevoel dat tegen pijn aanzit. Het is nu met vlagen wat minder, maar als ik er druk opzet tijdens bijv. lopen kreeg ik toch dat gevoel van bijna pijn weer. Wat kan 't zijn? Naar de HA lijkt me een beetje overdreven nu, aangezien het niet iets verschrikkelijks is, voor zover ik dat kan voelen.

xXxXsasxXxX

Re: 'Pijn' in rechterbeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 22:54

Bedoel je dat het zoiets is als dat je spier moet ''knakken'' maar dat hij niet knakt?

Mango_

Re: 'Pijn' in rechterbeen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 23:05

Zo voelde het vanmorgen ja, nu niet meer, het is nu een beetje zeurderig gevoel zodra ik er echt druk op zet.