kleurspoeling...help!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

kleurspoeling...help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 00:39

hoi hoi ik was er over aant denken op rond pinkpop mijn haar te kleuren..mijn onderhaar (is al ver uitgegroeit maar de helft is nog gekleurt) is zwart... nu wil in de bovenkant een leuk kleurtje geven voor die dagen . maar dan nu ik heb de tip gekregen voor Color Pulse van l'Oreal te gebruiken. een meisje klaagde wel dat het na 10x er niet uitwas maar dat maakt niet veel uit. zou het zo verven als het niet heeeeeel slecht voor je haar was of ik iig geen langer haar had want ivb uitgroei kom ik dan nooit van het verven af.

1:als je kleurspoeling gebruikt (deze of ander merk als jullie tipt hebben welke wel welke niet) hoe zit het dan met afgeven in de regen en in de zon(zweten).heb namelijk geen zin in een gekleurt truitje of gekleur gezicht ofzo
2: welke merken rade jullie af en welke aan?
3: en in welke kleuren zijn ze te verkrijgen..er staat namelijk vaak wel in verschillende kleuren maar niet welke en hoe dit dan in het haar eruit ziet
4: als je je haren stijlt met een tijltang..uhm hoe zit het dan met het afgeven???
iemand die mij opweg kan helpen!

Ann_moi

Re: kleurspoeling...help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 09:46

Ik heb een spoeling laten doen bij de kapper, hier geven ze goed advies, en weten ze hoe de kleur in werkt op je haar, de kleur geeft niet af op een stijltang, (ik heb het idee dat de kleur intenser wordt)

AlexandraM

Re: kleurspoeling...help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 16:26

mmm oke Haha! das al iets...al denk ik toch dit zelf te doen ivb geldgebrek :S en ik nu al niet weet hoe ik straks rond moet kopen op het terrein Lachen maar iig al bedankt

chrisjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:06

even een vraagje waar is de color pulse op het moment verkrijgbaar?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:21

1:als je kleurspoeling gebruikt (deze of ander merk als jullie tipt hebben welke wel welke niet) hoe zit het dan met afgeven in de regen en in de zon(zweten).heb namelijk geen zin in een gekleurt truitje of gekleur gezicht ofzo
Goede spoeling gaat er niet uit met een beetje regen ;) alleen met shampoo
2: welke merken rade jullie af en welke aan?
Ik heb potjes van de kappersgroothandel, ideaal spul, super fel, en blijft lang zitten (maakt je haar lekker zacht)
3: en in welke kleuren zijn ze te verkrijgen..er staat namelijk vaak wel in verschillende kleuren maar niet welke en hoe dit dan in het haar eruit ziet
Alle denkbare kleuren, (heb ze ook allemaal gehad) van gifgroen tot knalgeel, knalrood tot licht roze, felroze tot paars of oranje.

4: als je je haren stijlt met een tijltang..uhm hoe zit het dan met het afgeven???
iemand die mij opweg kan helpen!

Geeft niet af ;)