Vraagje over haar en produkten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Vraagje over haar en produkten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 12:51

Misschien beetje een vage titel, maar eigenlijk is je haar zodra het uit je hoofd komt dood, dus waarom zullen al die maskers, kuren, e.d. werken? Als je haar dood is, kan het het toch niet meer opnemen?

Ik gebruik zelf ook regelmatig een masker en ik merk wel dat mijn haar er zachter van wordt, maar niet dat het mijn haar echt hersteld of repareerd.

marleen_usar

Re: Vraagje over haar en produkten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 12:54

Dood haar is inderdaad niet meer tot leven te wekken,wel kan je het nog een beetje oppeppen.

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 13:35

Met reparen bedoelen ze niet dat je gespleten punten bijv ineens weer goed zijn, maar dat je haar weer glans krijgt en zacht wordt (of iig er beter/verzorgder uitziet). Knipoog
Je kan het idd oppeppen..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 13:42

marleen_usar schreef:
Dood haar is inderdaad niet meer tot leven te wekken,wel kan je het nog een beetje oppeppen.

volgens mij bedoelt ze dat je haar zoiezo niet 'leeft' je haar is zoiezo.. 'dood' waarom hebben we het dan nog over dood haar? En doode haarpunten enzo.. terwijl je haar eigenlijk al dood is? Intressante vraagt...die maskers enzo zullen er wel voor zijn dat je haar er beter uit gaat zien?