Hechtingen eruit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Hechtingen eruit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 10:05

Ik ben maandagochtend geopereerd aan mijn apendix (hebben ze eruit gehaald). Nu ben ik dus sinds gisteren middag terug thuis. Voor ik vertrok zei de dokter nog; Je hechtingen moeten eruit op donderdag, ten laatste vrijdag.
Nu meen ik mij te herinneren dat hij zei; volgende donderdag, maar ik begin langzaam aan verschrikkelijk aan mezelf te twijfelen.
Weet iemand wanneer je hechtingen er ongeveer uitmoeten? Deze week nog of volgende week Clown

daniella74

Re: Hechtingen eruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:08

Volgende week, tijd is tekort anders voor de wond om te genezen. Als je ze nu er uit laat halen is de kans vrij groot dat de wond weer gaat bloeden als je een verkeerde beweging maakt.

Bel anders voor de zekerheid even de HA of de behandelend arts maar het zou mij verbazen als je morgen al moet komen.

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:09

Toen ik hechtingen had, moesten ze er 10 dagen in blijven zitten Knipoog

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:11

Volgende week donderdag zit zij ook op 10 dagen dus volgende week eruit, bijna geen twijfel over mogelijk.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 10:12

Jaa dan zal het wel volgende week zijn Clown
Ik twijfelde ff maar okee, nu weet ik het zeker!

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:12

Normaal moeten ze inderdaad 10 tot 14 dagen blijven zitten, voor de zekerheid misschien even je huisarts bellen? Maar weet bijna 100 % zeker dat ze niet al vandaag eruit moeten ( werk zelf in de bejaardenzorg en heb dus regelmatig mensen met een gebroken heup, altijd 10 tot 14 dagen ). Ik geef je wel een tip, gaan ze ontsteken ( rood eromheen worden, echt rood ) bel dan eerder de ha dan mogen ze er eerder uit.