Ontzettend duizelig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Ontzettend duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 12:01

Ik werd vanmorgen ontzettend duizelig wakker. Hierom ben ik ook een uur langer in bed blijven liggen dan ik van plan was. Maar het gaat niet over. Ik heb wat gegeten en gedronken maar het helpt niet. Het is zo erg dat ik me soms zelfs vast moet grijpen om niet om te vallen. Iemand enig idee wat het kan zijn en wat ik eraan kan doen?

Ps: ik heb last van hyperventilatie, maar dat duurt nooit zo lang als dit...

chantal1982

Re: Ontzettend duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 12:07

ik heb hier heel veel last van. Wat bij mij werkt is regelmatig zout eten. ( op je gewone eten en bv zoute drop), veel drinken erbij en gezond eten. Ik heb mezelf helemaal laten testen en bij bij konden ze niks vinden als alleen een vitamine tekort ( na zwangerschap). Schijnbaar hebben veel jonge vrouwen een lage bloeddruk zonder daar last van te hebben en sommige zoals wij dus wel.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 12:10

Lage bloeddruk heb ik niet, een hoge bloeddruk zit in de familie (icm een kleine longinhoud), en is al eens gemeten, en ik heb het ook.

Zout eten vind ik heerlijk, en dat doe ik ook. Ik heb net een pistoletje gezouten boter op. Over mijn avondeten gaat veel zout...

Het probleem is dat ik zometeen weg moet, en ik eigenlijk niet durf te gaan fietsen...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 12:45

Iemand anders nog een idee? Sorry voor t omhoog schoppen, maar k voel me echt niet goed

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:17

Heb niet direct een idee maar weet wel dat veel zout eten icm hoge bloeddruk niet verstandig is omdat door zout je bloeddruk verder kan stijgen. Als ik jou was zou ik morgen meteen je huisarts bellen en je klachten voor leggen, dan weet je zeker wat er scheelt.

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:22

mss is je evenwichts orgaan (in je oor geloof ik) verstoord.
Had hier een tijd geleden ook last van, ben even naar de HA geweest, en die heeft me pilletjes voor geschreven, binnen een paar dagen, max een week, was het weg.