Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieniminnie schreef:Bedoel je dat ze 'slapen' net als dat je wel is in je been hebt?
Dan zit er een zenuw bekneld, zit je misschien verkramt als je brommert? of span je je heel erg in? ik denk dat het zoiets is.
Kangaroo_Syl schreef:Hou je je polsen niet te schuin?
Ik bedoel dat bijv. bij je gas, je in het begin je hand erop legt, en dan gas geeft, je pols knikt zeg maar
Ik had dat in het begin ook, moet je even verpakken, zodat je pols weer wat rechter komt.
Als je dan ook nog je vingers bij je remmen laat 'rusten' gaat het helemaal de verkeerde kant op, dan worden ze geel/blauw bij mij, en gevoelloos, dat is nog vervelender!
Kangaroo_Syl schreef:Heb je handschoenen aan? Dat kan anders misschien ook nog een optie zijn wat je kan proberen?
Anders even langs de HA, kan niet helemaal goed zijn denk ik dan
lieniminnie schreef:heb je inmiddels gelet of je niet onbewust verkrampt?
oowie schreef:ik heb last van het carpale tunnel sundroom (kortweg CTS),dit is een beknellig van de zenuw in de pols,ik heb dit in beide polsen,werd er ook snachts wakker van.
de laatste tijd gaat het goed omdat ik snachts braces draag,en ik heb in beide polsen 1 maal een injectie met cortisonen gehad om de zwelling weg te nemen.
bij mij begonnen de klachten ook alleen met fietsen (polsen schuin houden) en zwaar handwerk,dus misschien is het toch verstandig om even langs de huisarts te gaan hiermee,voordat je je spieren/pezen beschadigt door te lang zo door te lopen.ik ben zelf nu al een paar maanden zo goed als vrij van klachten.
bij mij begon de hand waarmee je gas geeft ook af en toe zo erg te slapen dat ik steeds maar langzamer ging rijden!
lonneke schreef:wat jij nu zegt baart me zorgen omdat mijn beide ouders hier ook aan geopereerd zijn. dan moet ik dus toch maar even langs de huisarts.