vaak moe, extree veel hoofdpijn, 1 x flauwgevallen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

raylaatje

vaak moe, extree veel hoofdpijn, 1 x flauwgevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 08:29

ik ben de laatste tijd de hele tijd moe enzo. verder heb ik bijna elke dag stekende hoofdpijn dan neem ik een aspiriene ga op bed liggen en is het na een half uurtje over. gister was ik duizelig en ben flauwgevallen.
ik eet elke dag savonds groente en 2 stuks fruit, verder drink ik eigelijk altijd water soms multifit of sinaasappelsap.
iemand die weet wat dit is??

viv77

Re: vaak moe, extree veel hoofdpijn, 1 x flauwgevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 08:31

Eet je over de dag genomen dan wel genoeg en drink je ook genoeg??

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 08:35

mijn dochter heeft hier ook last van gehad , mag ik vragen hoe oud je bent, of je al menstueert of stress hebt van school of iets anders.

wij zijn door de hele malenmolen heengegaan tot een scan aan toe, mijn dochter viel ook nog eens kilo;s af , er was helemaal niks te vinden behalve een lage bloeddruk. De kinderarts vertelde mij dat deze klachten vaak voorkomen bij meiden tussen de 12/16 jaar en vaak te maken hebben met een vrouwlijke groeispurt, hormonen en externe factoren zoals bijv. school, vriendinnen etc.

mijn dochter gaat nu een stuk beter, maar slaapt wel heel veel , zij is 15 jaar

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 08:53

ik ben bijna 15(morgen), ik menstueer al(vanaf mijn 12de) school heb ik niet echt stres.
's ochtends eet ik 1 (bruin altijd)boterham vleeswaren en een kracker. /eerste pauze(10 uur) 1 boterhamsmeerkaas /2de pauze 2 boterhammen gewone kaas. dan kom ik thuis eet ik 1 stuk fruit(savonds andere stuk fruit) en meestal nog een koekje ofzo. op een dag drink ik thuis1,5 a 2 liter water en op school een flesje (water) een een pakje...(elke x veschillend meestal iets van een sapje)

Ivanaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 20:59

Ik heb ik hier zelf ook de laatste drie maanden last van.
Migraine aanvallen, moe, kort ademig en duizelig en vooral vaaaak hoofdpijn.

Ik ben 17. Dokter zij dat ik moest stoppen met de pil, misschien had ik ook te veel stress volgens haar. En zolang een aspirine hielp moest ik maar geen migraine medicijnen nemen. Ze nam mijn bloeddruk niet eens op Verward Heel erg geinteresseerd kwam ze ook niet over en ik werd met de worden naar huis gestuurd dan 6 op de 10 vrouwen hier last van hadden. Iets met de hormonen die wij nou eenmaal hebben.

Nou ik vind het knap vervelend. Ik heb best een veeleisende school en nogal wat verplichtingen daar omheen. Maar om nou te zeggen dat het door stress kan zijn...nee...niet echt Haha!
Maar ik baal er wel van..heb zelfs echt te weinig energie op lekker paard te gaan rijden.

Het gaat nu al een weekje beter dus ik hoop maar dat het voor mij over is!

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:14

Deels geloof ik dat je beetje te gezond eet mischien daardoor komt?

Je mag best wel zo nu en dan wat vets eten hoor.

Ik hoop je ook standaard uren slaapt niet te laat of te vroeg naar bed gaat.

Ook kan het zjin je darmen misschien verstopt zijn geraakt waardoor het verkrijgen van energie door het vetering, moeilijk gaat en zonder energie kan je hoofdpijn krijgen kans op flauwvalling.

miky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:46

Ik (13) ben de laatste tijd ook heel erg moe en elke dag wel weer hele erge hoofdpijn. Bij mij helpt een aspirine ook niet. Heel vervelend.
Mijn ouders zeggen dat het vanzelf wel weer over gaat. Mijn moeder werkt in het ziekenhuis,ze heeft op verschillend afdelingen gewerkt dus ze al het wel weten Vork
Rust iig veel uit.
En als je er toch heel veel last hebt moet je misschien toch eens even langs de doktor gaan.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:47

ik heb hier ook al tijden last van en ik ben 19 jaar. Als ik een zakje suiker naar binnen werk is het over.

En nee het is geen suikerziekte.. ben daar al 10 keer voor naar de huisarts geweest.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:52

Klink een beetje als bloedarmoede.Ben je eigenlijk al naar je huisarts geweest? Zo niet dan toch maar even gaan en bloed laten prikken.

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:58

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 22:02

Klinkt als een vorm van migraine.
Heb ik ook last van en dan mag ik een tijdje geen chocola, koffie en ook geen fruit!

Dat kan nl. allemaal hoofdpijn opwekken.
Als ik weer een sliechte periode heb met veel aanvallen, ga ik op dit dieet, en dan ben ik weer (met behulp van medicijnen) weer een tijdje er van verlost.

Neem gewoon even contact op met je HA en overleg even.

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 07:16

ik ga meestal om half 10 slapen en sta meestal rond kwart over 7 weer op.
ik ga zowieso maandag even naar de ha, ben toenet alweer flauwgevallen.
Maar wat ik zo raar vind: ik krijg het ineens ontigelijk heet en dan krijg ik die hoofdpijn etc etc.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 07:23

doet me denken aan lage bloeddruk, begon bij mij ook rond mijn 15e last van te krijgen, zelfde dingen die jij beschrijft.
Ik zou er even mee naar de huisarts gaan. Dan kan je van die zoutsupplementen krijgen, en wat mij ook aangeraden is, pieksporten doen.
daar hoort paardrijden helaas niet onder, zijn echt dingen als hardlopen, skaten (*niet banketstaaf bedoeld, maar niet op een zacht tempo), wielrennen, fitness kan ook goed..
Waar je je bloeddruk maar even mee omhoog krijgt..
Na een dag fitness voelde ik me altijd weer een hele dag goed, maar let wel op dat je genoeg drinkt!!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:09

Ik heb laatst ook zoiets gehad.. 2 weken was ik helemaal uit de running, lag alleen maar op bed. Ben toen ook naar de fysio geweest, die heeft de spieren in m'n hoofd en hals losgemasseerd omdat zij dacht dat het stress was. Het hielp wel, ik voelde me beter na zo'n behandeling.
Bij mij is het uiteindelijk vanzelf weer over gegaan, hoewel ik nog wel af en toe last heb van hoofd en/of buikpijn..

érg lastig vind ik het, vooral omdat ik dus niet weet wat het is/was. Ik heb trouwens ook een vrij lage bloeddruk.

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 20:28

idd erg lastig.
lage bloeddruk heb ik zowieso niet.

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 15:05

vanochtend naar de Ha. bloedgeprikt enzo. hij dacht aan bloedarmoede. bloed was ook helemaal dun enzo:S