Nog geen maand terug, ging het zo goed met me,
ik voelde me goed, het ging gewoon goed.
Maar nu, zo anders.
Het begon met een ruzie, met iemand die supper belangrijk voor me is. Ik heb zo spijt van de dingen die er gebeurt zijn. Maar tijd kan je helaas niet terug draaien, dingen die zijn gebeurt, kan ik niet meer omheen. Wat ik weet, is dat ik haar elke dag nog mis.
En nou, ik vind een jongen leuk, héél leuk. Hij weet dat. En dit weekend was hij bij mij. (Hij heeft een vriendin). en uiteindelijk gingen we daar over praten, het gaat niet zo goed tussen hun. Dus het was 2 uur snachts, we zaten daar & ik begin te huilen, om hem, om alles. Hij was zo lief voor me. Eerst heeft die me een kwartier geknuffeld, en daarna ging ik met mijn hoofd op zijn schouder, en hij met zijn armen om me heen, zijn hoofd op de mijne. Zo hebben we de hele nacht gelegen. Het voelde zo fijn, zo vertrouwd. En dus die vriendin was er de volgende dag ook. ze weet het niet. Maar het deed me zo veel pijn hun samen te zien. Ik voelde me de hele dag down enzo. Want ik weet, hij is zo speciaal voor mij, en ik kan echt niet zonder hem. Maar het breekt me echt zo. Ik heb de hele nacht liggen huilen voor hem. Hij weet dat ook. En ik kan het 1000x zeggen, maar dat verandert niets. Andere zeggen dat ik beter voor hem ben, dat ik beter van hem kan houden ect. En dat maakt het alleen maar erger.

En nu ook, ik heb eerder een hoge telefoon rekening gehad, en nu weer van 150 euro, omdat ik het de laaste tijd zo moeilijk heb bel ik heel veel met m'n vrienden. Maar dat weten mijn ouders niet. Ben zo bang dat ik wéér alles kwijt raak, dat ik me alleen maar poedersuiker ga voelen..
Ik ben ook bang dat ik mezelf binnenkort dus wat aandoe, daarom zet ik het hier. Ik ben bang, dat als ik zo doorga, ik nog meer kapot ga, en dingen doe die ik niet wil. Ik wil mijn famielie, en vrienden echt geen pijn doen.
En ik weet dat het uiteindelijk wel goed komt, maar nu is het zo rot. Er is nog wel meer dan wat hier allemaal staat, maar dan word het zo een mega verhaal..
Hebben jullie tips om me wat beter te voelen?
Ik praat elke dat met m'n vrienden hier over, maar ik ga me alleen maar poedersuiker voelen..

*Sorry beetje lang verhaal