Valt dieper en dieper.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roverrr

Valt dieper en dieper.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 21:03

Oke, op dit moment, ik heb echt het gevoel dat ik mezelf wat ga aandoen als het zo doorgaat.
Nog geen maand terug, ging het zo goed met me,
ik voelde me goed, het ging gewoon goed.
Maar nu, zo anders.
Het begon met een ruzie, met iemand die supper belangrijk voor me is. Ik heb zo spijt van de dingen die er gebeurt zijn. Maar tijd kan je helaas niet terug draaien, dingen die zijn gebeurt, kan ik niet meer omheen. Wat ik weet, is dat ik haar elke dag nog mis.
En nou, ik vind een jongen leuk, héél leuk. Hij weet dat. En dit weekend was hij bij mij. (Hij heeft een vriendin). en uiteindelijk gingen we daar over praten, het gaat niet zo goed tussen hun. Dus het was 2 uur snachts, we zaten daar & ik begin te huilen, om hem, om alles. Hij was zo lief voor me. Eerst heeft die me een kwartier geknuffeld, en daarna ging ik met mijn hoofd op zijn schouder, en hij met zijn armen om me heen, zijn hoofd op de mijne. Zo hebben we de hele nacht gelegen. Het voelde zo fijn, zo vertrouwd. En dus die vriendin was er de volgende dag ook. ze weet het niet. Maar het deed me zo veel pijn hun samen te zien. Ik voelde me de hele dag down enzo. Want ik weet, hij is zo speciaal voor mij, en ik kan echt niet zonder hem. Maar het breekt me echt zo. Ik heb de hele nacht liggen huilen voor hem. Hij weet dat ook. En ik kan het 1000x zeggen, maar dat verandert niets. Andere zeggen dat ik beter voor hem ben, dat ik beter van hem kan houden ect. En dat maakt het alleen maar erger. Huilen
En nu ook, ik heb eerder een hoge telefoon rekening gehad, en nu weer van 150 euro, omdat ik het de laaste tijd zo moeilijk heb bel ik heel veel met m'n vrienden. Maar dat weten mijn ouders niet. Ben zo bang dat ik wéér alles kwijt raak, dat ik me alleen maar poedersuiker ga voelen..
Ik ben ook bang dat ik mezelf binnenkort dus wat aandoe, daarom zet ik het hier. Ik ben bang, dat als ik zo doorga, ik nog meer kapot ga, en dingen doe die ik niet wil. Ik wil mijn famielie, en vrienden echt geen pijn doen.
En ik weet dat het uiteindelijk wel goed komt, maar nu is het zo rot. Er is nog wel meer dan wat hier allemaal staat, maar dan word het zo een mega verhaal..
Hebben jullie tips om me wat beter te voelen?
Ik praat elke dat met m'n vrienden hier over, maar ik ga me alleen maar poedersuiker voelen.. Verdrietig
*Sorry beetje lang verhaal Bloos *

pinuts

Re: Valt dieper en dieper.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 11:59

hmm, ik heb op t moment ook een poedersuiker, en alles lijkt fout te gaan, overal waar ik zoveel moeite in steek.. word niets, terwijl een ander en niets voor hoeft te doen en het wel zo lukt.. En dan komt er nog vanalles bij. Heel rot, maar ergens, ergens weet ik wel dat het goed komt. Jezelf wat aandoen is zo stom, dat helpt niets hoor, helemaal niets. Dat je zoveel belt met je vrienden dat doe je zelf, kun je niet beter langsgaan? Zodat je het zelf niet NOG erger maakt? Verder had je het van die leuke jongen kunnen verwachten, hij is bezet.. dus je mag er eig. niet aankomen. Laat dat dus eerst maar even rusten en probeer je zinnen ergens anders op te zetten.. sterkte

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 12:11

He dame,
Het klinkt bekend.
Zelf heb ik dat een periode terug gehad, gelukkig ben ik door de hulp van vrienden en professionele hulp weer richting het geluk.

Professionele hulp kan ik je zeker aanbevelen. Bij ons is de Geestelijke Gezondheids Zorg onder 1 dak gebracht.
Met 3 intakegesprekken (en testen) wordt er gekeken welke behandeling voor jou het beste is.

Heel veel succes.
Mocht je nog meer kwijt willen: mijn pb box is altijd open!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 14:00

Hey, pak jezelf even op joh. Even met je hoofd uit de dikke brei en even rustig om je heen kijken. Ik bedoel het niet banketstaaf, maar het scheelt vaak een hoop.

Dingen die zijn gebeurd, die zijn nu eenmaal gebeurd. Zoals je zelf al zegt, daar kun je niets meer aan doen. Het is goed om er soms over te huilen, maar laat het je niet meeslepen. Laat een beetje afstand komen tussen nu en toen. Dat geeft niet.

Die leuke kerel is bezet. Ik vind het persoonlijk dom van hem dat hij zo meegaat in jouw verliefdheid en lekker een nachtje knuffelt met jou. Hij moet ergens een keuze maken en dus ook beslissingen maken. Dit maakt het voor jou alleen maar moeilijker. Als hij wel liever bij jou wil zijn, dan moet hij het uitmaken met dat andere meisje. Jammer, maar helaas. Nu eet hij van 2 walletjes en houdt hij jou aan het lijntje!

Neem even iets wat meer afstand. Dat klinkt hard, maar anders begraaf je jezelf in alle erge dingen die er zijn. Zeker verliefdheid kan soms verstikkend werken, zeker als het niet zo gaat zoals je zou willen. Overleg met die jongen (wat wil je nou?) en verwen jezelf eens lekker! Laat iedereen maar even lekker doen, maar jij gaat jezelf terugpakken en genieten van de leuke dingen!

Go for it meid, je kunt het wel!

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 15:04

@ pinuts: Ze wonen redelijk verweg. Ik kan niet zomaar even langs helaas.. En die jongen. Hij bedoelt het wel goed. Hij vónd me ooit leuk, en nou probeert hijhet goed te maken. Op dat moment heeft hij me echt geholpen. Ik voelde toen geen pijn meer. Maar nu dus 1000x zoveel. Maar ik miste hem ook nooit, tot nu, nou mis ik hem verschrikkelijk..

@ Judje: Ik ga er overna denken, als ik iets wil weten ect. pb ik je eventjes, dankje Lachen

@ Jethafa: Ik weet dat ik hier eventjes doorheen moet. Maar die jongen is eigelijk ook mijn beste vriend, dus hij heeft iets gedaan wat elke andere vriend dus ook zou doen. Maar het is allemaal erg ingewikkeld.
Ik wou gister met hem praten, ook over hoe het nou tussen hem en zijn vriendin zit. Maar hij was er helaas niet, en ik kan er niet heen. Hij woont verweg..

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:00

Rover, die is nu een proces voor het volwassen worden, maar ondanks de pbs net, zal ik het nog 1 keer proberen...

Roverrr schreef:
Het begon met een ruzie, met iemand die supper belangrijk voor me is. Ik heb zo spijt van de dingen die er gebeurt zijn. Maar tijd kan je helaas niet terug draaien, dingen die zijn gebeurt, kan ik niet meer omheen. Wat ik weet, is dat ik haar elke dag nog mis.

a) of je doet er niks mee
b) je gaat naar haar toe en praat erover
c) je laat iemand je helpen

Citaat:
En nou, ik vind een jongen leuk, héél leuk. Hij weet dat. En dit weekend was hij bij mij. (Hij heeft een vriendin). en uiteindelijk gingen we daar over praten, het gaat niet zo goed tussen hun. Dus het was 2 uur snachts, we zaten daar & ik begin te huilen, om hem, om alles. Hij was zo lief voor me. Eerst heeft die me een kwartier geknuffeld, en daarna ging ik met mijn hoofd op zijn schouder, en hij met zijn armen om me heen, zijn hoofd op de mijne. Zo hebben we de hele nacht gelegen. Het voelde zo fijn, zo vertrouwd. En dus die vriendin was er de volgende dag ook. ze weet het niet. Maar het deed me zo veel pijn hun samen te zien. Ik voelde me de hele dag down enzo. Want ik weet, hij is zo speciaal voor mij, en ik kan echt niet zonder hem. Maar het breekt me echt zo. Ik heb de hele nacht liggen huilen voor hem. Hij weet dat ook. En ik kan het 1000x zeggen, maar dat verandert niets. Andere zeggen dat ik beter voor hem ben, dat ik beter van hem kan houden ect. En dat maakt het alleen maar erger.

a) laat hem met rust en kijk verder
b) anders .....

Citaat:
En nu ook, ik heb eerder een hoge telefoon rekening gehad, en nu weer van 150 euro, omdat ik het de laaste tijd zo moeilijk heb bel ik heel veel met m'n vrienden. Maar dat weten mijn ouders niet. Ben zo bang dat ik wéér alles kwijt raak, dat ik me alleen maar poedersuiker ga voelen..

als je je problemen eens zelf opschrijft en geen onzin-telefoontjes doet (kan er nog wel een paar noemen die ik bij je heb meegemaakt) dan zal je vanzelf die zooi iets minder worden.

Citaat:
Ik ben ook bang dat ik mezelf binnenkort dus wat aandoe, daarom zet ik het hier. Ik ben bang, dat als ik zo doorga, ik nog meer kapot ga, en dingen doe die ik niet wil. Ik wil mijn famielie, en vrienden echt geen pijn doen.
En ik weet dat het uiteindelijk wel goed komt, maar nu is het zo rot. Er is nog wel meer dan wat hier allemaal staat, maar dan word het zo een mega verhaal..

Om jezelf iets aan te doen, moet je sterk zijn... Even realistisch zijn ok

Citaat:
Hebben jullie tips om me wat beter te voelen?
Ik praat elke dat met m'n vrienden hier over, maar ik ga me alleen maar poedersuiker voelen.. Verdrietig
*Sorry beetje lang verhaal Bloos *

Mag ik vragen met wie je erover hebt dan? Het enige wat ik je nog kan en wil aanbieden is een documentje. Rationeel Emotioneel Therapie. Of te wel hoe om te gaan met gevoelens die niet rationeel zijn.. misschien helpt het en anders... schrijf het eens op...

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:16

Soms is het tijd om jezelf een schop onder je kont te geven, weer even te kijken naar leuke dingen, diepe zucht en weer doorgaan. Je mag heus wel eens verdrietig zijn, maar je bereikt er niets mee...

Het is hardstikke lekker weer, durf te genieten! Er zijn genoeg leuke dingen in het leven, je moet ze alleen wel voor jezelf creeren.

Iemand die ongelukkig is, met zichzelf, kan nooit gelukkig worden met een ander, en die andere persoon al helemaal geen geluk geven. Het is dus niet erg aantrekkelijk ook, als je dan toch die jongen wilt veroveren.... Knipoog Bloos

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 18:56

@ Kapi_Dust: Ik heb Dnies al gepd, nu is het aan haar of t nog goed komt of niet.
Hoe kan ik hem met rust laten? Het is mijn beste vriend..
En die telgefoon rekening was neit van mijn mobiel, huistelefoon. met de huistelefoon heb ik naar m'n vrienden gebeld. Nigel, Janneke ect. Niet de telefoontjes die jij hebt ''meegemaakt''.
En met dit heb ik het met Ineke, Nigel & Janneke over.

@ MyrtheJ: Ik doe ook m'n best, maar telkens als ik probeer te genieten, gebeurt er weer wat rots.. Vandaag ook weer, lekker paardrijden, val ik er keihard af. Nou kan ik weer helemaal niets.. Beetje thuis op de bank zitten waarschijnlijk..
Maar over dat heb je wel gelijk, hij kent gelukkig ook mijn vrolijke en gelukkige kant Lachen

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:18

roof: er is een verschil tussen achteraan lopen, in alles een kans zien of vrienden zijn... hier moet je denk ik zelf een weg in proberen te vinden. Maar denk dat het je wel gaat lukken....

Merk je al dat je weer iets op een weg aan het komen ben???

Gnarkill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:00

He bah.. Je verhaal komt me zó bekend voor... Het enige wat ik je eigenlijk kan zeggen, is dat je uiteindelijk zelf de enige bent die je kan helpen. Ik heb zo het idee dat je die jongen als jouw 'redder' ziet... Maar dat is niet zo. Dat ben jij!
Probeer van jezelf te houden... Om wie je bent, wat je allemaal al bereikt hebt.. Uiteindelijk heb je alles wat je bereikt hebt helemaal zelf gedaan. Probeer de mensen om je heen te zien als 'helpers', want je komt alleen op de wereld en je gaat alleen. Sterkte ermee, meid! Lachen

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:44

Je bent nu 1 week verder (nadat je dit bericht had getikt) ben je nu beter af dan toen?
Voel je je beter en heb je meer inzicht enzo gekregen?