Vorige week woensdag stond ik in de bak en ben ik ondersteboven gelopen door een op hol geslagen paard. Het was een flinke klap, en mijn eerste reactie was: zit alles er nog aan? Toen ik op wou staan kreeg ik flink pijn in mijn knie, deze heb ik vastgepakt en niet meer losgelaten tot ik op de EHBO was.
Mijn knie was flink gezwollen en ik had erg pijn bij de onderzoeken, op de foto's waren er (gelukkig) geen botbreuken te zien. Maar door de zwelling kon de arts geen verder onderzoek doen, dus ik kreeg een drukverband + krukken mee en het advies rust.
Ik heb een helse week van pijn meegemaakt met veel pijnstillers. Afgelopen woensdag moest ik terugkomen in het ziekenhuis, de zwelling was iets minder maar de pijn is eigenlijk alleen erger geworden. De arts in kwestie heeft het onderzocht en kwam wederom met het advies een week thuisblijven en rust houden, hij vermoed dat er iets is met mijn kruisbanden en meniscus. Maar iets nieuws kon hij me niet vertellen. a.s. woensdag moet ik weer terug komen. Ondertussen zit ik al 1,5 week thuis op de bank en de pijn wordt er niet minder op al wordt de zwelling wel minder..
Nou heb ik eens navraag gedaan bij een kennis die ook knieproblemen heeft gehad en zij werd ook een aantal keer heen en weer gestuurd voordat er echt verder naar de oorzaak gekeken werd.
Ik ben blij dat ik het even kwijt kan op het forum, maar mijn vraag hieruit is of er meerdere mensen zijn die zoiets hebben meegemaakt en bij wie het ook lang heeft geduurt voordat er duidelijkheid kwam.