Ik ben een man. Dus ik denk niet dat nepnagels zullen staan

Iemand ander soort tips?
Alvast bedankt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jellie schreef:Heb er zelf geen last meer van nadat mijn tante (toen ik 6 was) vertelde dat je er wormen van kan krijgen![]()
maar mss heb je hier http://www.nagelsbijten.nl/bijten.html wat aan.. succes!
patsur schreef:Ik beet ook altijd nagels, en mijn nagelriemen. Totdat ik een keer geld zou krijgen van mijn pa als ik mijn nagels zou laten groeienSindsdien doe ik het alleen nog maar als ik stress heb. Nagelriemen moeten er helaas nog steeds aan geloven..
Nouks schreef:patsur schreef:Ik beet ook altijd nagels, en mijn nagelriemen. Totdat ik een keer geld zou krijgen van mijn pa als ik mijn nagels zou laten groeienSindsdien doe ik het alleen nog maar als ik stress heb. Nagelriemen moeten er helaas nog steeds aan geloven..
Haha zulke deals zijn bij mij ook al geregeld mislukt. Op een gegeven moment kreeg ik een ring te leen van een vriendin van me, paste voor geen meter, veel te klein... Als ik weer begon met nagelbijten moest ik hem terug geven, als dat binnen 72 uur was zou ze "heel erg teleurgesteld" zijn, als ik de ring na twee (of drie?) maand nog had, kreeg ik een soortgelijke ring van haar in mijn eigen maat.
Weekje later toch weer terug moeten geven...
Ooit ook weddenschap gehad met m'n vader: hij stoppen met roken, ik met nagelbijten. Hem is 't gelukt...
Citaat:Dat met die ring zal bij mij ook niet werken denk ik :p Maar dat geld deed het goed bij mij hoor
Karin_88 schreef:Ik deed het ook altijd, maar toen ik een beugel kreeg kon ik ze een stuk moeilijker afbijten. (zeg maar "gewoon niet"..) en sinds 2,5 jaar heb ik dus weer goeie nagels... Ben benieuwd of ik toch de neiging weer krijg als de beugel eruit is
Marchador schreef:Sambal op je nagels smeren schijnt goe dte werken.
Een uod schoolvriendinnetje van mij deed dat en is helemaal van het nagelbijten af.
De smaak van Byt ex daar ga je aan wennen, aan de smaak van sambal niet, als je dan wilt bijten krijg je een hete (vieze?) smaak in je mond