ik ben beide teennagels volledig kwijt op mijn kleine teentjes, hierdoor zitten ze ingetaped want ik verga van de pijn, snachts mogen ze ademen. '
op mijn werk krijg ik het voor elkaar om mezelf langs een glasplaat open te halen, hele kras over mn arm, diezelfde dag lukt het me ook om een mes in mn hand te krijgen die gelukkig niet meer als een schammetje veroorzaakt.
Maandag met paardrijden weten de krampen mij te vinden in mn kuiten door een te vrolijk hupsje van paard (en ik slik magnesium!)
ik weet mn hoofd te stoten in mn slaap en wakker worden met een bult.
ik spring met poownie over een balkje van zo''n 20 cm hoog en ga zo gruwelijk door mn enkel dat ik op poown mee moest liften, kan er wel op lopen maar als ik hem naar de zijkanten beweeg heb ik vreselijke pijn.
en ik krijg het net voor elkaar om de halve nagel van me middelvinger open te rukken, wat nu echt vreselijk brand, en pijn doet, we hebben een ijzeren wasmandje met rondjes, mijn vinger glipte in 1 van die rondjes die "hap" zei.
zucht, en het is nog maar half april, ik denk dat ik me maar even onder me deken ga verstoppen de rest van de maand