Met mij gaat het van kwaad naar erger, ik wordt meer en meer depressief door mijn overgewicht.
Ik eet wel snoep maar zéker niet met overmaten, ik kan dagen bijna niets eten (onwillig gewoon op honger gevoel afgaande) en dagen dat ik geen potje youchurt of een koekje mag zien liggen of ik heb er zooooo zin in.
wat ik zoal eet op een dag:
s'morgens om 4,30 (werk) 3 beschuiten met wat hagelslag
om 6 uur begint het werk en om 8 u is mijn eerste pauze en ik een granenreep
om 10 u eet ik boterhamme, meestal me light kaas , af en toe iets niet light zoals tonijnsalade en een flesje frisdrank, meestal cola light of fanta als ik me futloos voel
om 12,20 is de laatste pauze en dan eet ik meestal niets want als ik dan om twee uur thuis kom eet ik een magere youchurt of deel ik met mijn moeder wat rijstpap (niet zo gezond maar zijn max 4 soeplepels)
dan eet ik niets tot 6 uur dan ik gewoon de portie die mijn moeder opschept van het middag eten , altijd wel groenten en ALLEEN kippenvlees = mager
dan s'avonds (soms eet ik dan youchurt/pudding/ of een stuk fruit) en om 8.30 lig ik alweer in mijn bed, en ik volg dit al eeen week en ik verlies geen GRAM vet!
Volgens mij ben ik ook verslaafd aan eten bv.
Het programma HOUSE MD. moest!! ik in dertijds kijken,en ohwee wie er durfde te praten, maar als ik zin had in iets lekkers en ik vroeg het aan mijn ouders (ja wij moeten dat nog vragen

Ik wil niet winkelen, solden zijn een hel, ik voel me continue onzeker, in ALLE situaties!
Vroeger was ik enorm enorm sociaal, nu zit ik het liefst thuis of bij de paarden, ik heb geen zin om opstapt te gaan noch mijn vrienden te zien.
Ik ben naar de huisarts geweest heb me laten testen voor soorten ziekten ivm diabetes en andere zwaarlijvige aandoeningen.
Maar alles was perfect zelfs mijn cholestorol gehalte.
Maar ik werk nu loop 8 u op een dag (en dan bedoel ik GAAN MET DIE BANAAN tot soms het zweet je op de voorhoofd staat) ik mag thuis niet gaan zitten of ik kan bijna niet op van de pijn in mijn knie en de vermoeidheid.
Ik heb een fitness abonement en rijpaard, mijn conditie is hierdoor echt wel goed, ik was vroeger de bij de 3 beste zwemmers, kon het langste de biep-test uithouden van alle meisjes in mijn klas (ben de zwaarste) en kon het langste touwtje springen.
Maar ik wordt zooooooooooooo depressief ivm mijn overgewicht dat ik gewoon in huilen kan uitbarsten bij het denken aan winkelen, ik heb tallllllloze dieten gevolgd, en wil zelfs een maagverkleining maar mijn ouders en de huisarts willen dat niet en ik heb een bmi van 34,5!!!!*
ik ben fit, kan feilloos mijn paard mee, hij heeft geen last van mij en iedereen zegt "goh ik had je ECHT niet zoveel geschat"
nu hebben mijn ouders binnen twee weken een groot feest voor hun 25 jaar huwelijke en op1 augustus trouwt mijn zus.... ik wil echt niet winkelen, wil ik iets mooi's bv mooie hakschoenen met een iets dunnere hak, hoor ik enkel "daar ben je te zwaar voor "ect ect
pfffff zijn er nog zulke mensen hier op bokt die beetje weten wat ik bedoel, want ik heb echt wel wat nood aan steun.
Ik heb nu ook een week geleden mijn beste zielsmaatje (bull-terrier) verloren en ik ben nu echt "op de rand van..."