De echte werkt echt! Ik vond hem echt heel erg fijn, en je hebt met 15-30 min. een hele workout achter de rug. Je kan er ook alles mee, elke oefening die je maar kan bedenken. Ik vind het echt een geweldig ding!
Bij mij op de sportschool staan er 2. Als ik er op sta of zit begint mijn neus onwijs te jeuken, schijnt met doorbloeding te maken hebben. En is op den duur best vervelend
Ik denk ook zeker dat het voor je doorbloeding goed is, maar dat je je spieren een hele zware workout geeft vind ik echt onzin, ik ben veel vermoeider na echt sporten dan even huppelen op de powerplate.
Bij een sportschool. 1x per week en ik ga eerst warming up doen, dan loop ik op de band gewoon. Daarna wat toestellen maar spaar de energie voor de powerplate want het is hard werken hoor. Bij ons hebben we zo'n poster waarop een heleboel oefeningen staan. Dan kan je de powerplate instellen op gewicht en hoe strek je de trillingen wilt hebben en hoelang je wilt werken aan een oefening. Dat is van 10 sec. tot 30 sec. en die laaste hou je echt niet lang vol. Eerste keer dat ik powerplate had gedaan heb ik de hele week spierpijn gehad. Dacht dat het ding niet zou werken maar wel dus.
Toch wel, onder begeleiding zelfs en langer dan een kwartiertje
Nu heb ik het misschien niet goed omschreven, maar ik vind het meer een ander soort vermoeidheid. Ik krijg een zeurend gevoel in mijn spieren zeg maar. Als ik echt op de apparaten bezig ben voelt dat heel anders, veel zwaarder. Ik push mezelf echt over een grens en met de PP heb ik dat gevoel niet.
Ik zou het zeker proberen james100, voor iedereen is het gevoel anders. Als jij je prettig voelt bij gebruik van de Power Plate zonder dat je last hebt van je gezondheid zou dat super zijn natuurlijk
Precies.. dat is het probleem.. kracht ik heb nauwelijks spierfunctie in mijn rechterarm.. dus kracht gaat niet.. maar inspanning wel.. dit zou dus mooi zijn voor mij.. ik ga het gewoon doen!
ik heb het ook gedaan.. ook onder begeleiding, maar ik kan er dus écht niet tegen... als ik op dat ding, sta, hang, zit, lig, dan begint mn hele lijf te jeuken..... zal wel een slechte doorbloeding hebben ofzo..
Liezel1 misschien had je de trilstand te hard staan? Deze kan je instellen en als je het nog nooit of niet vaak hebt gedaan dan moet je echt de laagste stand nemen. Weet niet of het door doorbloeding komt, kan natuurlijk wel. Maar dan zal een pp juist goed zijn voor je... Wat zei je begeleiding erover?
@ AaronYve bij een Health Centre.. is een artsenpraktijk voor mensen met gezondheidsproblemen. Ze zijn jaren terug begonnen met HCG injecties en doen nu kleine dingen erbij, ik keek op hun site (omdat ze een aanbieding in het plaatslijke krantje hadden, over lichttherapie) en zag dat ze ook de pp hadden.. en toen ineens dacht ik pling.... dat is misschien iets voor mij.. 60 euro voor 12 x 30 min. per keer..
@ james100, prijs is goed Trouwens, probeer het eerst uit met een proefles, want net als liezel1 zijn er mensen die er ook misschien niet tegen kunnen. Hoewel ik denk dat het voor de doorbloeding juist heel goed is.
Tja, vind het ook raar.. want de ''jeuk'' die je beschrijft had ik zelf eerst ook, ging daarom maar 10 min. op de laagste stand. Na een keer of 2/3 had ik er geen last meer van, toen was het juist lekker
Ik heb ze even een mail gezonden met wat vragen.. het is ook zo lekker dat het maar 3 minuten lopen van mijn huis is.. Ik woon vrij afgelegen het dichtstbij is een industriegebied en daar zit het toevallig.. dat maakt het ook prettig..
Het liefst nu.. maar vanaf volgende week vrij dus dan loop ik er even heen... Ik ben zelf ook benieuwd, ik hoop alleen dat ik er tegen kan.. als ik zo de berichten lees.