Pijnlijke klieren onder kaak?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Pijnlijke klieren onder kaak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 07:09

Ik heb sinds gisteren behoorlijke pijn onder mijn kaak. Het voelt zo ongeveer alsof iemand van onderen een vuist tegen mijn kin heeft geplaatst Sigaar De pijn zit voornamelijk onder de "hoekjes" van mijn onderkaak. Nou zitten daar volgens mij klieren, en ik denk dus dat deze zo pijnlijk zijn, maar echt opgezet zijn ze niet. Wel heb ik in mijn hals wat opgezette klieren, maar die heb ik eigenlijk altijd. Ik heb bij keelontstekingen oid wel eens gehad dat de klieren wat pijnlijk waren, maar dan waren ze ook opgezet, en ik heb verder nergens last van. Iemand enig idee hoe dit kan komen? Of het al eens gehad? Ik wil nou ook niet direct naar de dokter rennen, voel me verder niet ziek, maar het doet wel behoorlijk pijn, en ik vind het best vreemd....

_loekie_

Re: Pijnlijke klieren onder kaak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 11:07

Dat zijn denk ik je speeksel klieren. Dat kan gewoon komen doordat je even een verminderde weerstand heb. Ik heb het al een paar maanden, als het langer aanhoudt kan je misschien even naar de dokter gaan?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 16:32

Inmiddels zit ik me de hele dag zwaar beroerd te voelen op mijn werk, toch het ebgin van een griepje denk ik. Jippie, lekker zo voor het weekend. Rolleyes

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 16:34

lymfe klieren in je nek? Kan een teken van pfeiffer zijn.

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 13:39

Bij mij gaan die klieren onder m'n kaak zeer doen als ik een koortslip krijg (soms ook in m'n neus) en dan meestal alleen aan die ene kant. Dus het heeft met de weerstand te maken vermoed ik.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 13:43

Dan is je afweersysteem actief Knipoog Is op zich niet zo erg.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 13:45

Met dit gevoel werd ik vanmorgen ook opeens wakker! Ik blijf dit dus even volgen Lachen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 15:45

Weet dat het met de weerstand te maken, maar bij al mijn eerdere keelontstekingen, oorontstekingen, pfeiffer etc deden die klieren geen pijn, alleen opgezet zeg maar, en hoogstens ietsje gevoelig. Nu, zelfs nu mijn keelpijn alweer bijna weg is, kan ik mijn hals niet aanraken, zo'n pijn doet het... Nou ja, het zal wel weer overgaan ook...

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 17:25

ik heb nu ook een klier die opgezet is onder mn kin.. vrij gevoelig bultje.. maar heb nu dus ook een koorstlip, dus zal daarvoor wel zijn..