ik weet niet of het hier goed staat sorry als het fout staat en zouden jullie het willen verplaatsen?
Ik had maandag hoog springen met gym ik had al wat last van me rug maar ik wou persee een goed cijver hebben. Ik kwam tijden een sprong beetje vekeerd neer deed eigenlijk niet zo heel veel pijn op het moment. Na 2 uur had ik erg last van me rug en ben naar huis gegaan. Volgende dag erg last van me rug en nek pijn s'avonds kreeg ik ook koorts en echt hele zware hoofdpijn. De volgend de dag nog steeds koorts in de ochtend en nog last van me rug en nek ook begon ik me stem kwijt te raken, in de middag ging het weer even (had tussen door geslapen) ik had veel energie maar ik bleef wel voor zichtig, om een uurtje of 5 kreeg ik weer koorts (koude koorts) en me hoofdpijn kwam weer opzetten. Het is nu donderdag werd wakker met koorts en erg pijnlijke keel,rug en nek. Me keel word met de dag erger me nek word wel minder me rug doet nog steeds zeer. Ook kon ik dinsdag en woensdag niet tot bijna niet me kin op me borst leggen deed erg zeer in me nek.
Is dit gewoon toeval of kan er wat fout zitten ofzo..?
Dit soort grapjes moet je id niet onderschatten, meisje bij ons van stal heeft hiervoor een week in het ziekenhuis ter observatie gelegen. Zelf ben ik nek en rug patient dus geef jou het advies om zsm bij dokter om de tafel te gaan zitten
Ik zou toch voor de zekerheid even langs de doktor gaan. Maar ik denk dat het misschien toeval is dat je de koort en de pijn samen hebt. Ik ben ook al paar dagen niet lekker hoofdpijn en keelpijn en gisteren ook koorts. Dat je gisteren niet met je kin na beneden kon kan natuurlijk van de nek en rugpijn komen. Maar ik zou toch wel even na de dotor gaan. Beter 1 keer te vaak dan 1 keer te weinig.
Ai, niet fijn. Toch even langs de dokter gaan! Als je je kin niet op je borst kan leggen, is er zeker iets mis! In het ergste geval is het een hersenvliesontsteking. Maar daar moet je niet vanuit gaan, je kan ook iets goed verrekt hebben. Bezoekje aan de HA dus!
Me keel is nog wat branderig me onder rug doet ook goed zeer. Hoofdpijn en koort zijn weg. Nek doet lichtjes pijn maar meer een soort spierpijn ?! Nog geen afspraak ge maakt praktijk was niet meer open.
Oh, klinkt toch meer als een griepje. En het andere is denk wel spierpijn en nu na het veel liggen word het misschien nog erger. Heb je al een hele hete douche geprobeert??
net gedaan (een bad) op 45 graden toen was het warm daar voor was het allemaal net iets te koud. Voelt toch al stuke beter. Kan er alleen een veklaring voor zijn waarom ik zou vaak ziek ben heb dit jaar al 2 keer griep gehad (als dit een griep was)
Misschien dat je te druk bent? Of dat je te weinig weerstand hebt? Ik slik nu pillen voor de weerstand, ik had vorig jaar ook bijna 1 keer in de maand griep (hoofd keelpijn koorts). Gaat nu een stuk beter alleen van de week dan 1 dagje thuis. Maar dat komt denk ik doordat ik zaterdag even zonder jas heb gelopen, met jas vond ik het te warm. En toen liep ik achter in de wei en had ik het toch best koud. Maar dat weer van tegenwoordig word je ook sneller verkouden van. De ene keer is het 15 graden en paar dagen later weer een stuk kouder.