Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
welmoedz schreef:als je echt te zwaar bent, dus ook boven je bmi kan je het best naar een dietist gaan, die geeft je gewoon een goed schema en helpt je erbij.
Als je gewoon een klein beetje wil afvallen, regelmatig eten en veel sportenof koop het sonja bakker boek
SuperMacho schreef:ik heb mezelf gezworen dat ik deze zomer zonder me te schamen in een bekini over het strand wil lopen..
Dus moet ik afvallen.
Wie heeft er tips
Jolliegirl schreef:michien jezelf niet zo naar beneden werken.. en eens tevreden zijn met jezelf??
Daar gaan we weer
SuperMacho schreef:Jolliegirl schreef:michien jezelf niet zo naar beneden werken.. en eens tevreden zijn met jezelf??
Daar gaan we weer
Ik mag toch wel zeggen dat ik mezelf te dik vind.
Rebel_Jits schreef:Sporten en gezond eten.
Meer kan je niet doen.
SuperMacho schreef:heb zitten rekenen..
Ik pa snog op een shetlander![]()
en op me kwpn helemaal
SuperMacho schreef:Ik mag toch wel zeggen dat ik mezelf te dik vind.
Bellatrix schreef:Heb je je BMI al uitgerekend op die site?
SuperMacho schreef:ik heb mezelf gezworen dat ik deze zomer zonder me te schamen in een bekini over het strand wil lopen..
Dus moet ik afvallen.
Wie heeft er tips
Zwelgje schreef:SuperMacho schreef:ik heb mezelf gezworen dat ik deze zomer zonder me te schamen in een bekini over het strand wil lopen..
Dus moet ik afvallen.
Wie heeft er tips
Heel simpel: heel erg hard werken (sporten) en je kapot zweten, 6 dagen per week. Liefst anderhalfuur per dag (ga naar de sportschool).
Daarnaast snoep, gefrituurde troep, aardappelen, witte pasta en andere 'lege' koolhydraten verbannen van je menu en gekookte kip, tonijn, zalm, groenten, noten en fruit gaan eten.
Succes.
Kimonoo schreef:over je kots trouma komen?
Zwelgje schreef:quote]
Bijna alles wat gezond is lust ik niet!
Behalfe 2 soorten fruit:P
Dit word nog wat!!