Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Een gebrek aan eiwit betekent afname spieromvang. Het kan ook leiden tot irritatie van de luchtwegen, verwondingen die maar niet willen genezen en gebroken vingernagels.
marleen_usar schreef:Maar eerst ging het goed en daar na is het begonnen,ik heb alles heel langzaam op gevoerd.
Michelle___ schreef:Even langs de HA gaan ?
Die weet vast veel meer dan bokt . Dit is dus niet banketstaaf bedoeld hoor.
daniella74 schreef:Michelle___ schreef:Even langs de HA gaan ?
Die weet vast veel meer dan bokt . Dit is dus niet banketstaaf bedoeld hoor.
Ja maar je gaat niet voor ieder wissewasje naar de HA en dit is niet heel levenbedreigend vooralsnog. Ik zou dit ook eerst op Bokt eens hebben nagevraagd.
daniella74 schreef:Misschien moet je je voeding aanpassen. Ik zou eens een bezoek aan de HA brengen on e.e.a. te bespreken. Het klinkt wel als een behoorlijk zwaar schema dat je afwerkt.
daniella74 schreef:daniella74 schreef:Misschien moet je je voeding aanpassen. Ik zou eens een bezoek aan de HA brengen on e.e.a. te bespreken. Het klinkt wel als een behoorlijk zwaar schema dat je afwerkt.
Katia, zie bovenstaand. Misschien eerst beter lezen?
Je gaat niet meteen naar de dokter omdat je een keertje moe bent de volgende dag, dat doe je pas als het wat langer duurt. Vooral las je denkt dat het in relatie ligt met sporten. Ik zeg ook nergens dat ze niet naar de HA moet, misschien moet je het hele topic eens lezen voordat je inhoudelijk oordeelt.
Levensbedreigend is meestal redelijk accuut