heeeeelll erg hoesten!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Charlotte_

heeeeelll erg hoesten!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 13:14

hallo,
ik heb inmiddels alweer 3 weken last van hoesten..
ik ben anderhalve week geleden naar de dokter gegaan. ik ademde goed en hij hoorde geen geruis ofzo in mijn longen, voor de zekerheid moest ik maar wel bloedprikken voor kinkhoestmaar dan moesten wij even bellen voor een afspraak voor in het ziekenhuis. nou goed.. het ging beter met mijn keel en we hebben niet gebeld, mijn zusje had het nog wel erg en ook over geven enz..dus die is gaan bloedprikken de uitslag krijgt ze pas over 2 weken..echt veelst te laat! als zij kinkhoest heeft ga ik ook bloedprikken!

maar goed snacht is het heel erg.. haast tot overgeven toe! je krijgt dan bijna geen lucht als je moet hoesten en het lijkt net of je moet overgeven..je boert eigenlijk Bloos je eten naar boven...
heel veel slijm hoest ik op..
ik heb nou een hoestdrankje van mijn zusje..en we hebben ook een pufje (die dingen voor astma) mijn zusje heeft er 1 voor infecties ofzo en ik heb er 1 dat het de luchtwegen wijder maakt. ik had ook een kuurtje van 3 dagen dat is afgelopen.. maar dat hielp niet en het is ook weer erger geworden de laatste 2 dagen..
soms hoest ik uren niet en als ik dan moet hoesten dan hoest ik goed!

het is echt vervelend! en snacht slaap ik tot een uur of 5 (ik gebruik slaappilen anders kan ik niet slapen door het hoesten..het hoesten komt vooral als je ligt en die pillen werken maar een aantal uur)en daarna ben ik wakker want dan moet ik veel hoesten.

iemand die dit ook heeft (heel veel bij ons in debuurt hebben dit) of iemand die een middeltje heeft dat werkt?!

groetjes charlotte

CM_

Re: heeeeelll erg hoesten!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 13:16

Mischien mycoplasma?
Ik zou toch echt ff bloed laten prikken, jammer dat je na de verwijzing niet bent geweest.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 13:55

ik durf niet bloed te prikken.. Huilen van het lachen hoe stom het ook klinkt Tong uitsteken ik wacht gewoon nog een weekje dan is de uistlag van mijn zusje er en als zij het heeft moet ik maar gaan priken Clown heeft izj het niet dan heb ik het ook niet Knipoog kinkhoest is besmettelijk en zij heeft het nog erger dam ij dus dan als zij het niet heeft zal ik het ook wel niet hebben..

mycoplasma..wat is dat ?

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 20:46

Ik heb het elk jaar 1 a 2 keer (ik gok het op de seizoenswisseling want ik heb het van de hefst naar de winter als het koud begint te worden, en van de winter naar de lente als het warmer wordt.. Ook tot overgeven toe, vooral als ik wakker wordt moet ik veel hoesten.

Mijn ervaring na een paar weken weer over.