Ik heb bij preston palace wel eens keer onder de zonnebang gelegen, toen ik daar onder vandaan kwam zag ik gelijk mijn bikini lijn enzo. Nu ga ik vanmiddag even naar zonnepalijs, en daar hebben ze profecionele zonnebanken, zie je daar ook gelijk al dat je bruiner word? Lijkt me eingelijk wel, aangezien preston palace flut zonnebanken heeft. Maar ik weet het niet zeker vandaar dat ik een topic open.
En dan nog een vraag. Ik ben zelf iemand die alles snel vies vind, dus worden die zonnebanken naar elk gebruik goed schoon gemaakt? Ik wil namelijk geen ziektes op de hals lopen.
meestal staat er een spuitbus met schoonmaak spul en een rol papier in het hokje van de zonnebank. als je echt bang bent voor ziektes kun je m zelf toch schoonmaken voor je eronder aat. enne nee meestal zie je niet duidelijk verschil als je er 1 keer onder bent geweest.
een ziekten van een zonnebank? En euhm ja lijkt me wel dat je verschil ziet. anders hoef je er ook niet onder te gaan liggen he
Je weet nooit welke viezerik er voor je heeft ondergelegen. Hoevaak hoor je wel niet dat die weer een ziekte heeft opgelopen door het een en het ander. Nou, omdat een vriendin van mij niet gelijk resultaat zag naar de eerste keer.
Staat toch altijd wel van dat schoonmaakspul bij Ik ben nu 3 x onder de zonnebank geweest en je ziet het al behoorlijk. Maar nou word ik ook wel snel bruin meestal..
Bij de ene zonnebank studio maken zij het voor je schoon, bij de ander moet je het zelf doen. Of je het verschil meteen ziet hangt af van je huidtype, hoelang je gaat en onder welke zonnebank. Laat je wel adviseren anders zie je dalijk verschil in negatieve zin (rood)
Bij mij zag je gelijk resultaat ja, mijn kuiten en kont KNALROOD, hardstikke verbrand (en dat deed pijnnn), voor de rest had ik ontzettend veel sproeten toen ik eronder weg kwam. Verder geen resultaat in de zin van bruin ofzo. Ik wordt ook niet heel snel bruin.
Hooi, als je naar een goede zonnestudio gaat, maken ze eerst een huidanalyse en vragen ze waarvoor je wilt zonnen (bv over 2 maanden in trouwjurk/voorbruinen voor de vakantie in het buitenland/gezonder kleurtje enz.). Ze kijken dan welke bank en hoelang het beste voor je is en dat wordt dan opgebouwd. Waar ik kom worden de banken na iedere klant door iemand van het personeel schoongemaakt. Veel plezier met zonnen !
Onder mijn eigen zonnebank wordt ik heel snel bruin. Maar ik ben bij de sportschool een tijdje geweest en daar zag ik echt geen verschil, plus dat ik op zo'n glasplaat lag wat ik dus echt niet prettig vind....
Bij mij zie je het wel meteen. Ben gister voor het eerst geweest, en reken maar dat je mijn onderbroek ziet staan. Maar ik word dan ook wel erg snel bruin, misschien dat het daaraan ligt. Ben er overigens maar 9min onder geweest.
Bij Sunday's waar ik heen ben geweest maken ze het na elke keer schoon, dan staat er zo'n bordje.
Ik ga meestal de periode voor de zomer (dus het word alweer zo'n beetje tijd). Waar ik ga hebben ze van die turbo-tostie-ijzers. Die aan 2 kanten bruinen + een gezichtsbruiner. Ik ga altijd maar 10 minuutjes en zie gelijk het verschil.
Waar ik altijd ga word van je verwacht dat wanneer je klaar bent je de zonnebank eventjes insproeid met schoonmaakmiddel en even afdroogt. Maar ik maak het altijd schoon voordat je eronder gaat, en na dat ik eronder weg ga. Wel zo hygiënisch