Kramp

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Helma_Amber

Kramp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 21:51

Hallo allemaal,

Ik heb de laatste tijd weer erg veel last van kramp. Vooral in mn voeten. Dat gebeurt als ik bijvoorbeeld op mijn knieen zit. Echt niet normaal, vaak ook nog in beide voeten. Ik heb mn sokken wel eens uitgetrokken en het ziet er best wel raar uit. De middelste tenen staan gewoon helemaal diagonaal en lijken met elkaar vergroeid te zitten Clown Het is ook zo weer weg en een paar tellen later is het er weer. Dat gaat een paar keer zo en het is weer over.
Laatst stapte ik op mijn paard en ja hoor kramp in mijn linkervoet én ik mijn rechterkuit; ik kon wel janken. De kuit was zo weer over, mn voet bleef doorgaan. Ik heb heel vaak kramp in mn voeten als ik op mijn paard stijg.
Maandagavond was ik met mijn paard naar de manege geweest. Na de les wou ik mn laarzen uit doen, want ik kan absoluut niet met die dingen auto rijden. Nou kreeg ik weer ongelooflijke kramp in mn rechterkuit, niet normaal meer. Mijn kuit doet nu nog zeer en is 's morgens als ik van bed af kom helemaal slap; ik zak er de eerste stappen zo door heen.
Mijn leren laarzen gaan moeilijk uit en dat heeft het gevolg dat ik tijdens het uittrekken ook weer kramp heb in mijn rechterkuit, links bijna nooit.
Daarnaast heb ik ook heel soms kramp in mn rug, maar dat is zo weer voorbij.

Zijn er meer mensen die zo veel last hebben van kramp? Toen ik in de groei was had ik het ook veel en dat leek me logisch, maar ik word volgende maand 21, dan kan het toch niet meer van de groei komen?

groetjes Helma

Anoniem

Re: Kramp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:52

Ik heb het ook wel eens. Maar vooral als het koud is. Ja

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 21:54

Juul schreef:
Ik heb het ook wel eens. Maar vooral als het koud is. Ja

Ja klopt, als het koud is, heb ik er ook meer last van.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:58

ik heb t extreem, altijd al gehad, ik slik nu verplicht magnesium, dit stopt het een beetje, maar ik heb er nog snel last van.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 22:03

xDramaQueen schreef:
ik heb t extreem, altijd al gehad, ik slik nu verplicht magnesium, dit stopt het een beetje, maar ik heb er nog snel last van.

Ik wil er wel eens mee naar de dokter, omdat mijn rug nu ook mee gaat doen, maar ik weet niet of het zinvol is om er heen te gaan. Misschien kan ik een magnesium supplement gebruiken. Ik heb er echt dagelijks last van.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:27

dokter zegt t zelfde als wat ik al heb gezegd, magnesium slikken.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 17:06

Ik heb sinds 4 dagen kramp in m'n maag.. dus jullie zeggen magnesium slikken?? Eens kijken of dat helpt!!

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 17:09

xDramaQueen schreef:
dokter zegt t zelfde als wat ik al heb gezegd, magnesium slikken.

Dan ga ik dit weekend een potje magnesium supplement halen.
Ik wil binnenkort ook beginnen met joggen, misschien dat mn spieren dan wat losser worden en de kramp minder wordt Knipoog

@Willeke_ : Ik denk dat maagkramp toch anders is dan kramp in spieren. Misschien heb je wel een maagzweer ofzo? Ik zou daar toch even mee naar een dokter gaan Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 21:54

nee je zit alleen fijner in je vel, krampen worden er niet minder van, ik loop al jaren hard, en als ik geen magnesium heb kom ik niet eens vooruit. let wel op dat je t rustig opbouwt.

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:16

Magnesium slikken en misschien eens je vitamine B12 gehalte laten testen.